راهداری خوزستان به 53 دستگاه ماشین آلات نیاز دارد


راهداری خوزستان به 53 دستگاه ماشین آلات نیاز دارد

اهواز - ایرنا - رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه از ایتدای امسال تاکنون 70 دستگاه ماشین آلات راهداری خوزستان تعمیر و تجهیز شده گفت: این اداره علاوه بر این به 53 دستگاه دیگر نیاز دارد.

رسول رحیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا نیاز این اداره به ماشین آلات جدید راهداری را شامل ۱۰ دستگاه لودر ، ۱۰ دستگاه گریدر ، ۲۰ دستگاه کامیون کمپرسی، سه دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰ دستگاه غلطک بیان کرد.
وی افزود: این اداره ۴۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک،سنگین،نیمه سنگین دارد که از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ دستگاه تعمیر و تجهیز شده‌ و ۶۰ دستگاه دیگر به تعمیر و تجهیز نیاز دارند.
رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به ازای نگهداری هر ۶۰ کیلومتر راه نیازمند به یک گروه کامل راهداری است اما در خوزستان با وجود برخورداری از ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه، به ازای هر ۳۸۰ کیلومتر یک گروه راهداری مستقر است.
رحیمی ادامه داد: بازآمدسازی ۱۰ دستگاه کامیون بنز مایلر و ۲ دستگاه بیل مکانیکی و بازسازی کامل یک دستگاه بلدوزر کوماتسو D۱۵۵ در دستور کار این اداره است.

خوزستان دارای ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403