با رفع مشکلات روستایی می‌توان زمینه تولید و اشتغال پایدار را ایجاد کرد


با رفع مشکلات روستایی می‌توان زمینه تولید و اشتغال پایدار را ایجاد کرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رفع مشکلات روستایی می‌توان زمینه تولید و اشتغال پایدار را ایجاد کرد.

فاطمه مقصودی در بازدید از روستاهای بروجرد که امروز ۲۳ آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: متأسفانه در سیل فروردین ۹۸ خسارات زیادی به راه‌های بین‌مزارع زده شده که اعتبارات تخصیص‌یافته بسیار کمتر از اعتبارات ورد نیاز است.

وی تصریح کرد: با حضور دکتر حسنی‌مقدم و با پیگیری‌های انجام شده برای راه‌های بین‌مزارع تصمیم‌گیری شده و در آینده نزدیک این راه‌ها ترمیم و بهسازی می‌شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در جریان بازدید از روستای الک‌آباد خاطرنشان کرد: مشکلات روستای الک‌آباد باید با همکاری بین‌بخشی رفع شود.

مقصودی با بیان اینکه با رفع مشکلات روستایی می‌توان زمینه تولید و اشتغال پایدار را ایجاد کرد، افزود: مردم در روستاهای شهرستان با مشکلات زیادی همراه هستند که باید مسئولان بیش از پیش برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

گفتنی است، با پیگیری‌های انجام شده در این بازدید، مشکل روشنایی معابر، کانال آب‌رسان اراضی، جاده بین مزارع، مشکل کمبود آب و آبرسانی به منازل روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، جمع‌آوری آب‌های سطحی روستایی مورد بررسی قرار گرفت که بر رفع این مشکلات تأکید و برخی مسائل رفع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج