مشخصات شارژر قدرتمند گلکسی اس 21 که شاید هیچ وقت آن را نبینید اعلام شد!


مشخصات شارژر قدرتمند گلکسی اس 21 که شاید هیچ وقت آن را نبینید اعلام شد!

اپل در رویداد رونمایی از آیفون‌های 12 اعلام کرد که به دلایل زیست محیطی شارژر را از بسته بندی محصولاتش حذف کرده است. در این بین شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ اپل را بخاطر این تصمیم به تمسخر گرفتند، اما حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا شارژر را از بسته بندی سری گلکسی S21 حذف کند. در همین راستا سامسونگ مشغول تولید شارژر 30 وات جدید برای سری گلکسی S21 است...

اپل در رویداد رونمایی از آیفون‌های 12 اعلام کرد که به دلایل زیست محیطی شارژر را از بسته بندی محصولاتش حذف کرده است. در این بین شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ اپل را بخاطر این تصمیم به تمسخر گرفتند، اما حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا شارژر را از بسته بندی سری گلکسی S21 حذف کند. در همین راستا سامسونگ مشغول تولید شارژر 30 وات جدید برای سری گلکسی S21 است که به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های کره‌ای، شرکت سامسونگ پرچمداران گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا را به همراه شارژر 25 وات عرضه خواهد کرد، اما در اکثر بازارها شارژر از بسته بندی حذف شده و صرفاً در برخی از کشورها این محصول با شارژر عرضه خواهد شد.

در این بین سامسونگ تصمیم به تولید شارژر 30 وات جدید برای پرچمداران سری گلکسی S21 گرفته است. این تصمیم سامسونگ کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا این شرکت در حال حاضر شارژر 45 وات سری گلکسی نوت 10 را در سبد محصولات خود دارد و با توجه به پیشرفت فناوری‌های شارژ، توجیه منطقی برای تولید یک شارژر ضعیف‌تر وجود ندارد.

مشخصات شارژر قدرتمند گلکسی اس 21 که شاید هیچ وقت آن را نبینید اعلام شد!

همچنین شایعه‌هایی به تازگی منتشر شده که بر اساس آن سامسونگ قصد دارد تا قیمت شارژرهای خود را کاهش دهد زیرا شارژرهای این شرکت از این پس بدون کابل USB Type-C عرضه خواهد شد. البته سامسونگ درون بسته بندی‌های گلکسی اس 21 کابل USB Type-C را قرار داده است.

در این بین گزارش‌های منتشر شده که در آن به پشتیبانی گوشی گلکسی اس 21 اولترا از قلم هوشمند S Pen اشاره دارد؛ البته باید قلم هوشمند سامسونگ را به صورت جداگانه برای این پرچمدار تهیه کنید. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ 2 قاب محافظ ویژه با شکاف قلم هوشمند برای پرچمدار Galaxy S21 Ultra طراحی کرده است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در سال 2021 سری گلکسی نوت را برای همیشه کنار بگذارد و گوشی‌های تاشو خانواده Fold را جایگزین سری نوت کند. در مجموع اگر به گوشی‌های تاشو علاقه ندارید، برای تجربه قلم هوشمند سامسونگ در سال‌های آینده باید به سراغ سری گلکسی اس بروید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان