سرانجام پروژه‌های نیمه‌تمام کیش مشخص شود


سرانجام پروژه‌های نیمه‌تمام کیش مشخص شود

کیش-ایرنا- امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مسئولان جزیره خواست تا در مدت باقی‌مانده تا پایان دولت،‌ پروژه‌های پهن شده را جمع و سرانجام آنها را مشخص کنند.

حجت‌الاسلام و السملین حسن زاده با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب،‌ روز پرستار امسال را متفاوت از همه سالها دانست و گفت: این روز را از عمق جان به همه پرستاران تبریک و به این سربازان خط مقدم جبهه سلامت خسته نباشید می‌گوییم. این عزیزان یک سال است که برای آرامش و سلامت ما از جان خودشان گذشته‌اند. بنابراین امسال به فکر آنها باشیم و دورهمی‌های شب یلدار را قطع کنیم و بر این بحرانی که کشور با آن مواجه است،‌ نیفزاییم.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود،‌ با اشاره به مدت باقی‌مانده تا پایان دولت، خطاب به مسئولان در جزیره کیش گفت: بیش از ۲۰۰ روز تا پایان دولت مانده است. عدد بزرگ و فرصت بسیار خوبی است. برای ارتقای جزیره کیش کار و تلاش خود را مضاعف کنید. در این مدت ۷ ماهه مسافرت‌های غیرضروری را کنار بگذارید،‌ به صورت مستقیم بالای سر کار باشید و نظارت را تقویت کنید.

وی جمع کردن پروژه‌های پهن شده در جزیره را اولویت کاری مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در این دوره شروع شده‌اند، می‌بایست توسط خود شما جمع شوند و یا به سرانجام برسند.

حسن‌زاده ادامه داد: هر کاری که انجام می‌دهید قبل از شروع می‌بایست تمام مطالعات مربوطه چه از نظر زیست محیطی و صرفه اقتصادی و چه از نظر اولویت داشتن برای جزیره، توسط کارشناسان خبره انجام شود. همچنین مسئولان محترم باید مواظبت کنند نه حاشیه ای برای شهر درست کنند و نه گرفتار حاشیه سازی حاشیه سازان شوند؛ بلکه تمام فکر و ذکرمان متمرکز بر کیش باشد.

امام جمعه کیش در ادامه به گرانی میوه در جزیره اشاره کرد و افزود: گرانی میوه یکی از مشکلاتی است که خیلی‌ها را در جزیره کیش اذیت می‌کند. برای شهری که آوازه‌اش اقتصادی است، بخشی از مردم در ماه یک بار هم قدرت خرید میوه را ندارند که این قابل قبول نیست. مسئولان باید با یک حرکت پرشتاب تلاش کنند مانند شهرهای دیگر فضایی برای برخورداری اقشار ضعیف از میوه ارزان فراهم شود.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت حجاب در جزیره گفت: حجاب یکی از ضروریات دین است و آرامش روانی جامعه را تامین می‌کند و فرهنگ تقوا و پاکدامنی را ماندگار و گسترش می‌دهد اما متاسفانه در جزیره کیش با این واجب الهی خوب برخورد نمی ‌شود و گاهی در برخی سواحل اثری از حجاب نیست. باید پای این واجب مظلوم بایستیم و از آن دفاع کنیم.

حسن زاده همچنین با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری،‌ افزود: رهبر انقلاب توصیه‌های بسیار مهمی به مردم و مسئولان کردند. در حوزه اقتصادی فرمودند ما یاید قوی شویم. اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست. یک حقیقت و واقعیت است و مسئولان و مردم باید آن را دنبال کنند. همچنین ایشان بر حفظ اتحاد ملی خطاب به مسئولان تاکید کردند. مسئولان و مخصوصا سران سه قوه می بایست اتحاد ملی را تقویت کنند. ما از مسئولان این انتظار را داریم که اختلاف ایجاد نکنند و همان وحدت کلمه سال ۵۷ را در جامعه اسلامی تقویت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !