ایرنا مرکزی رسانه فعال در پویش ملی الف - ب ایران معرفی شد


ایرنا مرکزی رسانه فعال در پویش ملی الف - ب ایران معرفی شد

اراک - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی از سوی شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو به عنوان رسانه برتر در پوشش اقدامات و انعکاس دستاوردهای پویش ملی الف - ایران معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در نشست ویدئوکنفرانسی روز سه‌شنبه "رضا اردکانیان" وزیر نیرو در همایش تجلیل از فعالان و دست اندرکاران پویش ملی الف - ب ایران، خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی به عنوان رسانه فعال و منتخب پوشش این حوزه معرفی شد.

این با حضور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، مدیران ارشد و دست اندرکاران صنعت آب و برق و به منظور قدردانی از خدمات و دستاوردهای فعالان پویش ملی الف - ب، ایران همزمان با نشست تهران در اراک نیز برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی در این آیین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با انعکاس به موقع و شفاف رویدادهای و دستاوردهای حوزه آب و برق، نقش بسزایی در مدیریت افکار عمومی دارد.

ایرنا مرکزی رسانه فعال در پویش ملی الف - ب ایران معرفی شد

فرهاد شبیهی ادامه داد: ایرنا همواره دوشادوش فعالان حوزه صنعت آب و برق استان مرکزی، با برجسته سازی اقدامات و خدمات خادمان مردم در این بخش، به خوبی دستاوردهای نظام و دولت را برای شهروندان تشریح می‌کند.

رئیس شورای هماهنکی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی تصریح کرد: در دنیای امروز که رقابت رسانه‌ها به وضوح قابل مشاهده است، باید اذعان کنیم اگر یاری و مساعدت اصحاب قلم و رسانه ها نبود، اقدامات و دستاوردهای به دست آمده برای عموم قابل دسترسی نبود.

شبیهی از خدمات خبرنگاران ایرنا در سراسر استان مرکزی قدردانی کرد و افزود: امید است بتوانیم با ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده توسط خدمتگزاران مردم در صنعت آب و برق از ظرفیت رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی برای جریان اطلاع رسانی شفاف بهره بیشتری ببریم.

در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس از خدمات خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی