اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال


اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال

بازیکن ایرانی سانتاکلارا که برای نخستین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود نشان نداد. نوشته اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال

شهریار مغانلو عملکرد خوبی از خود نشان نداد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷
اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال

بازیکن ایرانی سانتاکلارا که برای نخستین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر پرتغال، تیم سانتا کلارا در استادیوم خانگی خود سائو میگوئل، به مصاف تیم ویتوریا گیمارش رفت و با نتیجه دور از انتظار ۴ بر صفر، مغلوب مهمان خود شد. در این دیدار، شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتا کلارا برای نخستین بار در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت ولی نتوانست عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد.

مهاجم سابق پیکان که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع خودروسازان جدا شد و به سانتا کلارا پیوست، در این مسابقه ۲ بار به سمت دروازه حریف شوت زد که در امر گلزنی ناموفق بود.

او در این مسابقه، در ۵ دوئل رو در رو موفق ظاهر شد و ۹۰ درصد پاس هایش نیز صحیح بودند و یک بار نیز با موفقیت توانست بازیکن حریف را دریبل بزند ولی در نهایت تیم او با نتیجه سنگینی شکست خورد تا سانتا کلارا با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال سقوط کند.

در پایان این دیدار، سایت پرتغالی گل ‌پوینت نمره پایین ۴.۴ را به این بازیکن ایرانی اختصاص داد. میانگین نمره بازیکنان سانتاکلارا طبق گزارش این سایت پرتغالی ۵.۰۵ انتخاب شده است.

علاوه بر این، شهریار مغانلو دو روز پیش تولد ۲۶ سالگی خودش را نیز جشن گرفت. این مهاجم که متولد ۳۰ آذر ۱۳۷۳ و در شهر زنجان است، ۲۶ ساله شد و شکست در برابر ویتوریا گیمارش تا حدودی جشن تولد او را نیز خراب کرد.

صفحه رسمی باشگاه سانتا کلارا در اینستاگرام نیز روز گذشته با انتشار عکسی از شهریار مغانلو، تولد او را به زبان فارسی تبریک گفته بود. آنها در این پست، از هواداران خود خواستند تا تولد مغانلو را با ارسال کامنت، به او تبریک بگویند.

سانتا کلارا روز نهم دی ماه در هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال، باید به مصاف مورینز برود و پس از آن، یک دیدار سخت و دشوار با بنفیکا را در پیش روی دارد.

اتفاق بد برای شهریار مغانلو در پرتغال


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ستاره خبرساز به دیدار مرتضی پورعلی گنجی رفت + سند