بازیکنان پارس جنوبی جم برابر شاهین خوب و با انگیزه ظاهر شدند


بازیکنان پارس جنوبی جم برابر شاهین خوب و با انگیزه ظاهر شدند

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان این تیم در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر بسیار خوب و با انگیزه کار کردند و با موقعیت شناسی آنها توانستیم موقعیت‎‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد نصرتی سه‏ شنبه پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز در صورت دقت بیشتر می‎توانستیم گل‎های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی بیان کرد: همچنین می‎دانستیم تیم حریف روی ضربه‎های ایستگاهی برنامه دارد و در بازی‏‌های قبلی روی همین ضربه‌‏ها به گل رسیده بودند.

نصرتی اظهار داشت: شاهین تیمی است که سخت گل می‌‏خورد و تا پیش از بازی با پارس جنوبی جم نیز تنها یک گل دریافت کرده‌است.

وی افزود: شاهین از بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی برخوردار است که رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‎‏کنند اما با این وجود می‏‌دانستیم با توجه به اینکه تمرین‎های پیش فصل را دیر شروع کردند از لحاظ آمادگی جسمانی در نیمه دوم تحت فشار قرار می‎گیرند.

نصرتی ادامه داد: با این وجود در مجموع از بازیکنانم بسیار رضایت دارم زیرا امروز بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شدند.

وی یادآور شد: علی فاتح و بازیکنان زیر ۲۳ سال مانند حامد حسینعلی زاده و محمد جواد آزاده بسیار خوب کار کردند که در ادامه فصل بازیکنان جوان بیشتری به کار گرفته می‎شوند.

نصرتی در ارتباط با مشخص نبودن ترکیب ثابت پارس جنوبی جم برای بازی‎های مختلف اظهار کرد: تمام بازیکنان در یک سطح و همه آنها در بازی‏‌های مختلف قادر به نقش آفرینی برای تیم هستند و همین باعث شده تا ترکیب ثابتی برای تیم وجود نداشته باشد.

وی پیرامون دادن قول به هواداران برای صعود به لیگ برتر نیز بیان کرد: هر ۱۸ تیم لیگ هدف صعود دارند و پارس جنوبی جم نیز از این هدف مستثنی نیست و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

پارس جنوبی جم با این برد ۱۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

در هفته هفتم بازی‌ها پارس جنوبی جم به مصاف تیم هوادار می‌رود و شاهین نیز در خانه با ملوان بندر انزلی دیدار می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان