تکمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار


تکمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت:تکمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است.

مفید غلامی راد در حاشیه بازدید از خانه کشتی استان مازندران گفت : تاکنون ۱۳ میلیارد تومان برای سالن ورزشی جویبار اعتبار ابلاغ شد که برای تکمیل آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبارمورد نیاز است.

وی با اظهار اینکه تا جایی که مقدور باشد از رشته کشتی حمایت خواهیم کرد،تصریح کرد: پشتوانه لازم برای حمایت از کشتی را داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره ساخت سالن چندمنظوره جویبار با عنوان اینکه این شهر مهد کشتی جهان است، افزود: این پروژه تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار داشته و ستون‌هایش احداث شده و امسال نیز در پی سفر نوبخت معاون رئیس جمهوری، هشت میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.

غلامی راد یادآور شد: پروژه سالن ورزشی جویبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و باید برای تسریع و تکمیل آن تا پایان کار دولت برنامه ریزی کنیم زیرا افتتاح این پروژه هدیه خوبی برای مردم استان و جویبار خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با عنوان اینکه در پی تامین منابع مالی برای ساخت چند مجموعه ورزشی آبرومندانه در استان هستیم، گفت: باید پروژه‌های نیمه ورزشی در استان دوباره ساماندهی و بررسی شود و یا آن را واگذار کنیم
وی گفت: مجموعه ورزشی و دوقلوی ماهفروجک ساری سال‌های سال نیمه کاره مانده است و در سفر معاون رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار اختصاص داده شده و دستگاه مجری متعهد شده این پروژه در موعد مقرر تکمیل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه