اجرای نمایش بزرگ «سفینه نور» در ایام فاطمیه


اجرای نمایش بزرگ «سفینه نور» در ایام فاطمیه

کامیاب با بیان اینکه نمایش بزرگ «سفینه نور» در قالب شبستان هنر ذیل رواق نمایش طرح ملی «ایران قوی» به‌صورت میدانی و ویژه ایام فاطمیه آماده اجرا شده، گفت: این نمایش 18 -28 دی در استادیوم آزادی شهرستان بابل به روی صحنه خواهد رفت.

«محمدرضا کامیاب»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به اقبال عمومی مردم و مسئولین از اجرای تئاتر های اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه دردانه رسول گرامی اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) نمایش بزرگ «سفینه نور» به همت بچه های مسجد خراسانی رودگر محله تولید و در ایام فاطمیه روی صحنه می رود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل تصریح کرد: سفینه نور روایتی از فضائل حضرت صدیقه کبری (س) است که در فاصله زمانی قبل شهادت حضرت رسول(ص) تا شهادت ایشان به تصویر کشیده می‌شود، روایت به گونه‌ای است که مخاطب می‌تواند از سبک زندگی آن حضرت به‌عنوان الگویی برای زندگی امروز مصداق پیدا کند و آن را در زندگی خود به کار گیرد.

طراح و کارگردان نمایش فاطمی «سفینه نور» افزود: این کار را به دو دلیل قبول کردم، ابتدا اینکه نمایشی در رابطه با حضرت فاطمه(س) بود، دوم آن که شیوه اجرایی این نمایش بسیار جذاب و تاثیرگذار است، متاسفانه تئاتر ما از مردم دور شده، پس ما باید با اجرای چنین آثاری و با چنین شیوه‌ای مردم را با تئاتر آشتی دهیم.

وی با بیان اینکه این تئاتر در قالب شبستان هنر ذیل رواق نمایش طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مساجد ثبت فعالیت خواهد شد، بیان کرد: خوشبختانه در طول اجراهایی که داشتیم استقبال مردم ما را غافل‌گیر کرد و به ما فهماند که مردم تئاتر را دوست دارند، اگر از جنس خودشان باشد.

کامیاب یادآورشد: نمایش بزرگ «سفینه نور» با طراحی و کارگردانی محمدرضا کامیاب، یا پروتکل‌های بهداشتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از ۱۸ دی ۹۹ در استادیوم آزادی شهرستان بابل به صحنه خواهد رفت و علاقه‌‌مندان به تماشای این اثر نمایش می‌توانند تا ۲۸ دی هر شب ساعت ۱۸ به استادیوم آزادی بابل مراجعه کنند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه