آخرین خبر از وضعیت نتیجه پرسپولیس – ذوب آهن


آخرین خبر از وضعیت نتیجه پرسپولیس – ذوب آهن

گفته می شود پرونده بازی پرسپولیس و ذوب اهن با جریمه نقدی تیم اصفهانی بسته شود و دیدار این دو تیم هم به جای روز چهارشنبه ، روز پنجشنبه برگزار شود . نوشته آخرین خبر از وضعیت نتیجه پرسپولیس – ذوب آهن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از وضعیت نتیجه پرسپولیس – ذوب آهن

جریمه نقدی برای ذوب آهن برای تخلف قبل از بازی با پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ | ۶:۰۰
آخرین خبر از وضعیت نتیجه پرسپولیس – ذوب آهن

گفته می شود پرونده بازی پرسپولیس و ذوب اهن با جریمه نقدی تیم اصفهانی بسته شود و دیدار این دو تیم هم به جای روز چهارشنبه ، روز پنجشنبه برگزار شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام مسئولان ایفمارک، پرونده اتفاقاتی که منجر به لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن شد در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته تا آن‌ها در خصوص اقدامات باشگاه ذوب‌آهن و راه دادن بازیکن کرونایی در تمرینات‌شان تصمیم‌گیری کنند.
گفته می‌شود این پرونده با تذکر به مدیران ذوب‌آهن و احتمالاً جریمه نقدی باشگاه اصفهانی بسته می‌شود، اما شاید تقابل دو تیم با توجه به درخواست‌های پیاپی باشگاه پرسپولیس، حداقل یک روز به تعویق بیفتد و به جای روز چهارشنبه، این دیدار روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه در ورزشگاه آزادی انجام شود.

فعلاً سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خبری رسمی در مورد این بازی منتشر نکرده‌اند، اما اطرافیان سازمان لیگ می‌گویند این احتمال قوت یافته که با نظر مسئولان امر، دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، یک روز دیرتر برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل