فعالیت 34000 مازندرانی در طرح سردار سلیمانی در مبارزه با کرونا


فعالیت 34000 مازندرانی در طرح سردار سلیمانی در مبارزه با کرونا

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه، مازندران مانند دیگر استان‌ها درگیر کووید 19 است، بیان کرد: تا کنون 34 هزار 477 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا به کارگیری شدند که شامل تیم رصد، تیم حمایتی و تیم نظارتی است.

فعالیت 34000 مازندرانی در طرح سردار سلیمانی در مبارزه با کرونابه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز نهم دی‌ماه در نشست خبری سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: در سالروز حماسه نهم دی ماه هستیم و در حالی که هشت ماه کشور در فتنه‌ها می‌سوخت با حضور ملی مردم شر فتنه‌گران از ایران عزیر دور شد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 به یکباره با خلق حماسه از سوی مردم رفع شد، افزود: این هفته، میثاق با ولایت نام گرفت و باید به هوش باشیم که دوباره فتنه انگیزان بر مسند قدرت برنگردند و بدانیم پایداری نظام منوط به بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت و اعتماد مردمی است.

مسلمی با بیان اینکه رمز پایداری انقلاب با مردم بودن است، تصریح کرد: درس نهم دی این است که مسئولان باید بصیرت لازم را داشته باشند و گفتمان‌شان را بر اساس آرمان انقلاب اسلامی و راه امام(ره) بیان کنند.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای توسط دشمنان، افزود: ایران دارای بزرگ‌مردان بسیاری است و هرگاه اتفاقی برای بزرگمردی رخ دهد فرد ارزشمندی راه او را ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، رونمایی از نماهنگ شهید قاسم سلیمانی، برگزاری جشنواره رادیویی بسیج، برگزاری کنگره شعر شهید سلیمانی با عنوان پروانه انقلاب در بابلسر، تور دوچرخه سلیمانی از مازندران به مرقد شهید سلیمانی با شعار ما ملت امام حسینیم از جمله برنامه‌های اجرا شده با موضوع شهید سلیمانی است. برگزاری جشنواره ملی «دلگپ»، برپایی موکب سلامت با توزیع وسایل بهداشتی، تحویل تمثال شهید سلیمانی بر روی کاشی و اهدای ان به خانواد شهدا، اهدای کمک مومنانه به محرومین، توزیع 11 هزار بسته مواد غذایی، تبیین مکتب حاج قسم یلسمانی از طریق بسیج رسانه، اعزام طلاب بسیجی به بیمارستان برای کمک به کادر درمانی، خدمت رسانی گروه جهادی به مناطق محروم، دیدار و تجلیل از شهدای مدافع حرم، سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم با اعطای لوح سردار سلامی، برگزاری کاروان های خودرویی، نواختن زنگ مقاومت در سامانه شاد و برگزاری یادواره به یاد شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های در دست اقدام هفته جاری است.

مسلمی با بیان اینکه، مازندران مانند دیگر استانها درگیر کووید 19 است، بیان کرد: در اجرای طرح سلامت، با کمک بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت و درمان استان مازندران به هزار 425 بلوک تقسیم شد و در حال حاضر 2 هزار و 802 پایگاه فعال در قالب 9 هزار تیم در حال فعالیت هستند و به رصد و پایش می‌پردازند که تا کنون 18 هزار و 59 نفر از روستائیان رصد و پایش شدند. تا کنون 34 هزار 477 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا به کارگیری شدند که شامل تیم رصد، تیم حمایتی و تیم نظارتی است و تا کنون از 139 هزار و 909 خانوار غرلبالگری کرونایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تا آنجایی که امکان داشته باشد در جاهایی که نهادهای نظارتی کارشان را درست انجام ندهند ورود پیدا می‌کنیم که ورود اطلاعات سپاه به پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر ساری و بابل به علت عدم ورود نهادای نظارتی بوده است. تمام این دستگیری‌ها با ادله، مستند و با نظر شخص بازپرس و قانونی انجام می‌شود و سپاه به هیچ عنوان در حوزه مبارزه با فساد و برخورد با آن تحت تاثیر این شایعات و منتصب کردن سپاه به افراد و جریانها از رسالت خود دست برنخواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه پرونده تخلفات مالی در نهاده‌های دامی، شورای شهر ساری و شورای شهر بابل به جاهای تقریباً مشخصی رسیده است، افزود: این هفته تکلیف شهردار ساری مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود