مراسم‌های ملی و مذهبی دی‌ماه در فارس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود


مراسم‌های ملی و مذهبی دی‌ماه در فارس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به فرا رسیدن مناسبت‌های مختلف دی‌ماه گفت: برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی در هیچ کدام از وضعیت‌های زرد، نارنجی و قرمز امکان‌پذیر نیست.

مراسم‌های ملی و مذهبی دی‌ماه در فارس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا امروز، 9 دی‌ماه به فرا رسیدن مناسبت‌های دی‌ماه اشاره کرد و از فرمانداران، بخشداران و مسئولان بهداشت شهرستان‌ها درخواست کرد تا بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها نظارت دقیق و جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراسم‌ مناسبت‌های دی‌ماه به دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند، گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با هدف اعمال محدودیت صحیح و مناسب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه چهل و یکم ستاد ملی ۸ دی ماه در دست اجرا است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه امسال شرایط مانند سال‌های گذشته مهیای برگزاری مراسم ها و یادبود ها نیست، اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی در هیچ کدام از وضعیت‌های زرد، نارنجی و قرمز امکان‌پذیر نیست.

قاسم‌پور یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره در همه وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز ممنوع است و با توجه به فصل زمستان و سرما و سرعت بالای شیوع و انتقال بیماری در این فصل هرگونه اقدام بر خلاف مفاد طرح جامع ایجاد موج جدید بیماری در استان را رقم می‌زند.

معاون استاندار فارس با یاد آوری اینکه امکان برگزاری مراسم‌های حضوری حتی در شهرهای زرد فراهم نیست، از تعطیلی نماز جمعه در همه نقاط شهری و روستایی مواجه با این وضعیت‌ها خبر داد.

وی از همه فعالان و دست اندرکاران نهادها و مسئولان برگزاری مراسم‌های مرتبط با ماه جاری نهم سیزدهم نوزدهم و بیست و نهم دی‌ماه و ایام فاطمیه خواست مراسم‌ها را به‌صورت غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی انجام دهند.

قاسم‌پور در پایان گفت: سایر محدودیت‌های طرح جامع دربحث ترددهای خودروریی، ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای پلاک شخصی آموزش، اداری دورکاری کارکنان دولت و فعالیت مشاغل و اصناف مطابق با رنگ‌بندی شهرها همچنان ادامه داردو اجرا می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان