سردار سلیمانی چهره راهبردی تحول انقلاب اسلامی است


سردار سلیمانی چهره راهبردی تحول انقلاب اسلامی است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

حاج قاسم سلیمانی را اگر بخواهیم در یک کلام خلاصه کنیم می توانیم بگوییم ایشان خادم الشهداء بود.

همه شهدا همچون ستارگان پرنوری هستند که در آسمان اسلام و ایران می درخشند اما همانطور که امام رضا(علیه السلام) در مورد حضرت زهرا(سلام الله علیها) فرمودند: "فاطمه حجت خدا بر ماست" در عصر حاضر هم می توان گفت سردار شهید سلیمانی همانند خورشیدی است تابناک که به همه ی بشریت علی الخصوص شیعیان و محبان اهل بیت می تابد.

سراسر وجود حاج قاسم لبریز بود از ایمان به خدا و ائمه اطهار، وقتی که خانه ایشان در کرمان برای روضه خوانی در بین مردم مشهور شد و اینگونه می گفتند که بریم خانه حاج قاسم روضه ایشان نام آن مکان را تغییر دادند و بیت الزهرا گذاشتند تا با نام حضرت زهرا سلام الله علیها شناخته شود و نه با نام خودش.

بُعد دیگر شخصیت حاج قاسم که کمتر به آن پرداخته شده، مایه خیر و برکت و دستگیر بودن ایشان بود. چون بنده مدتی توفیق داشتم به عنوان مسئول پشتیبانی لشکر در خدمت ایشان باشم به یاد دارم همواره جوری برخورد می کرد که لبخند رضایت بر لب مردم، خانواه شهدا و ایثارگران باشد.

سردار سلیمانی همواره از مردم به عنوان ولی نعمت نام می برد و همیشه شخصا به وضعیت پوشاک و غذای بسیجیان و سربازان رسیدگی می کرد و گاهی به صورت سرزده به پادگان پشتیبانی می آمد و مستقیم به آشپزخانه و نانوایی میرفت تا از کیفیت غذای سربازان شخصا آگاه شود.

برخلاف برخی از مدیران فعلی که می گویند در حوزه من نیست یا به من مربوط نیست و توپ را به زمین دیگران می اندازند، حاج قاسم همه مشکلاتی که به ایشان رجوع می شد را شخصا پیگیری و حل و فصل می کرد.

شناخت مردم ایران تا زمان شهادت سردار سلیمانی از ایشان محدود بود و صرفا به بحث سپاه قدس و امور بین المللی منحصر می شد، در حالی که مردم منطقه ایشان را بسیار فراتر می شناختند و در کنار خود حس می کردند.

حاج قاسم همیشه تهدید ها را به فرصت تبدیل می کرد و بحران داعش که تهدیدی برای جهان اسلام و در حال تبدیل شدن به یک بحران جدی برای آزادی و امنیت بشری بود به یک فرصت بسیار ارزشمند تبدیل کرد و ظرف مدت کوتاهی شر داعش را از سر دنیا کوتاه کرد.

سردار سلیمانی را می توان یک چهره ی راهبردی تحول انقلاب اسلامی از دوره ای به دوره ای دیگر نامید.

حاج قاسم را در لبنان، سوریه و یمن به عنوان یک چهره منجی و پیام آور انقلاب اسلامی می شناسند و ایشان را پرچمدار عرصه ی مقاومت در جهان اسلام می دانند.

از همه دست اندرکاران و برنامه ریزان مراسم اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکر می کنم. سردار سلیمانی مردمی بود و برای کمک به مردم از همه ی ظرفیت ها استفاده می کرد و راهی که هم اکنون سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیش گرفته و از پتانسیل لشکر پیروز ۴۱ ثارالله برای کمک به مردم، انجام پروژه های عمرانی در مناطق محروم استان و همچنین کمک های مومنانه بهره می گیرید که بسیار ارزنده و ستودنیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی