شهرداری پیشانی شهر است


شهرداری پیشانی شهر است

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: شهرداری پیشانی شهر است.

احمد گودرزیان در جلسه شورای ترافیک بروجرد که ۱۴ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای ساماندهی کارها باید همدلی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر در شهر همدلی وجود نداشته باشد کارها به‌خوبی پیش نمی‌رود و برای اینکه شهر از نابسامانی خارج شود باید یک تیم عملیاتی تشکیل و شروع به‌کار کند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: پیشانی هر شهر و پیشانی خوبی‌ها شهرداری است و با ایجاد مبلمان متناسب و زیبا می‌توان شهر را بسیار زیبا جلوه داد.

گودرزیان اضافه کرد: وجود وانت بارها در میادین و چهاراه‌های سطح شهر چهره شهر را زشت می‌کند و باید برای ساماندهی آنها چاره‌ای اندیشیده شود.

وی بیان کرد: وانت‌بارها و نیسان‌های فروش میوه و صیفی‌جات در سطح شهر توسط شهرداری و پلیس راهور جهت جلوگیری از سد معبر و تسهیل در رفت و آمد مردم جمع‌آوری شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: دوربرگردان در بلوار امام خمینی(ره) مقابل ترمینال مسافربری به منظور حمایت از تعاونی‌های مسافربری مستقر در ترمینال و سهولت و دسترسی مسافران به ترمینال احداث شود.

گورزیان اظهار کرد: عملیات ساخت بلوار ورودی اشترینان از سمت بروجرد با همکاری شهرداری اشترینان و اداره راهداری شهرستان انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟