پیروزی بارسا در شب 500 تایی شدن مسی


پیروزی بارسا در شب 500 تایی شدن مسی

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل اوئسکا با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

جی پلاس، اوئسکا که در حال حاضر در قعر جدول لالیگا قرار گرفته و بخت اصلی سقوط به لیگ دسته دو اسپانیا است، سعی کرد که اختلاف نتیجه را حفظ کند و مسی نیز در بازگشت از مصدومیت نتوانست برای بارسا گل بزند تا کاتالان ها به یک گل اکتفا کنند. بارسا حالا اگر در بازی معوقه چهارشنبه در مقابل بیلبائو به پیروزی برسد، می تواند تا رتبه سوم لیگ اسپانیا پیش بیاید و بدین ترتیب کومان و هواداران بارسلونا پس از فصل ضعیف خود می توانند نفسی به راحتی بکشند چرا که اختلاف خود با اتلتیکوی صدرنشین را به هفت امتیاز (البته با دو بازی بیشتر) کاهش خواهند داد.

به هر صورت بارسلونا هیچ چاره ای جز غلبه بر اوئسکا نداشت و به خواسته خود نیز دست پیدا کرد. بدون تردید این پیروزی برای بارسا ارزشمند است و آلوارو فرناندز دروازه بان اوئسکا نیز بهترین بازیکن میدان بود که بارها در مقابل گلهای تیم کاتالان ایستادگی کرد هر چند که انتظار می رفت که کاتالان ها در مقابل تیم بیستم جدول گلهای بیشتری به ثمر برسانند. به هر صورت حالا بارسا باید اختلاف خود با صدر را کم کند و بعد از آن روی سوپرجام اسپانیا تمرکز کند.

لیونل مسی امشب با حضور در ترکیب بارسا برابر اوئسکا به یک رکورد تاریخی در لالیگا رسید. او اکنون نخستین بازیکن خارجی تاریخ لالیگاست که در این رقابت ها به رکورد 500 بازی دست پیدا می کند. مسی برای رسیدن به رکورد 622 بازی آندونی زوبی زارتا(رکورددار بازی در لالیگا) حداقل باید تا 2024 در بارسلونا بماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟