پرداخت 532 مورد تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان ملایری


پرداخت 532 مورد تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان ملایری

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر با بیان اینکه 532 مورد تسهیلات اشتغالزایی از منابع داخلی ‏امداد، اشتغال روستایی، تبصره 16 به مبلغ 22 میلیارد و 796 میلیون تومان به نیازمندان پرداخت ‏شد، گفت: 76 مورد از این تسهیلات از منابع داخلی به مبلغ 996 میلیون تومان بوده است.‏

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد ۴۰۶ مورد تبصره ۱۶ به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، ۳۸ مورد اشتغال روستایی به مبلغ یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و مبلغ ۴۸۰ میلیون تفاهم نامه صندوق مهر ایران است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد موارد فوق در حوزه دامپروری بوده و مابقی در بخش های صنفی، تولیدی، خدماتی و ... است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۸۰ طرح فعال تحت نظارت است و در سال جاری تاکنون ۸۶۶ مورد آموزش داده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر در ادامه به توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به تازگی بین خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با شیوع کرونا مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد کمک‌های زیادی را به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش داشتند.

وی با بیان اینکه این مراکز حامی خانواده‌های بدسرپرست، بی‌سرپرست و نیازمند بوده و در قالب کمک‌های مردمی و زیرنظر کمیته امداد فعالیت می کنند، گفت: توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، البسه و لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، کمک در حوزه دارو و درمان بیماران نیازمند و تهیه و توزیع تعدادی جهیزیه از جمله اقدامات این مراکز است.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ مرکز نیکوکاری در سطح این شهرستان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای هر کدام از این بسته‌ها بیش از ۳۵۰ هزار تومان بوده و در مجموع بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا