سامانه خدمات الکترونیک شهربان راه‌اندازی شد


سامانه خدمات الکترونیک شهربان راه‌اندازی شد

تهران-ایرنا- مدیرعامل شهربان از راه‌اندازی «سامانه خدمات الکترونیک شهربان» خبر داد و گفت: کمک به کاهش آلودگی هوا با پیشگیری از ترددهای غیرضروری در شهر از جمله مزایای این سامانه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، سید امیر فتاحیان روز شنبه گفت: در راستای تحقق «شهربان الکترونیک»، تکریم و رفاه همکاران شهربان در نواحی ۱۲۲ گانه شهر تهران (شهربانان، حریم‌بانان، معبربانان، کارشناسان و نمایندگان پیمانکار)، «سامانه خدمات الکترونیک شهربان» (سامانه رسیدگی به درخواست‌ها با ثبت الکترونیکی درخواست بدون مراجعه حضوری) طراحی و راه‌اندازی شد.

وی افزود: از این پس، جامعه ۲ هزارنفری کارکنان شهربان می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با استفاده از گوشی همراه و رایانه، از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی شهربان وارد سامانه «ثبت درخواست» شوند، درخواست خود را ثبت و کد پیگیری دریافت کنند.

فتاحیان با بیان این‌که کمک به کاهش آلودگی هوا با پیشگیری از ترددهای غیرضروری در شهر از جمله مزایای این سامانه است، خاطرنشان کرد: درخواست‌های ثبت شده توسط «واحد مراجعات روابط عمومی شهربان»، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و واحدهای مرتبط در شهربان، اقدامات لازم را ترتیب اثر خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل