39 تن روغن خوراکی در دیلم توزیع شد


39 تن روغن خوراکی در دیلم توزیع شد

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: از آذرماه امسال تاکنون 39 تن سهمیه روغن خوراکی به این شهرستان اختصاص یافته و توزیع شده‌است.

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ستادتنظیم بازار این شهرستان افزود: این میزان روغن در فروشگاه زنجیره‌ای و عاملان خرده فروش در مناطق مختلف شهری و برخی از روستاهای هر دو بخش شهرستان توزیع و به نرخ تنظیم بازار در اخیتار مردم قرار گرفته‌است.

وی اضافه کرد: همچنین۲ تن روغن نیز بین واحدهای صنفی نظیر رستوران‌ها، بیرون برها، فست فودها و سایر صنوف مربوطه توزیع شده‌است.

دشتی اظهارکرد: پیگیری برای جذب و اختصاص ۲۰ تن سهمیه روغن خوراکی دیگر در دستور کار قرار گرفته است که توسط واحدهای صنفی خرده فروش توزیع خواهد شد.

وی گفت: به دلیل وجود مشکلاتی که در تامین روغن خام و انتقال به کارخانه‌های روغن سازی خوراکی به وجود آمد، روند تولید و عرضه با مشکلاتی همراه شد که اکنون باتوجه به تامین ارز و حمل روغن خام به کارخانه‌ها انتظار می‌رود در آینده نزدیک، تامین روغن در بخش خانگی و صنعت وضعیت بهتری ایجاد شود.

رئیس کارگروه ستاد تنظیم بازار دیلم افزود: در اجرای رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان، شرکت‌های پخش مواد غذایی و واحدهای صنفی ملزم به رعایت و عرضه کالا بدون فروش اجباری دیگر اجناس هستند.

وی بیان کرد: تاکنون به دلیل اعمال چنین تخلفاتی، برای یک شرکت پخش مواد غذایی و چندین واحد صنفی خرده فروش، پرونده فروش اجباری تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

دشتی گفت: بر اساس تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، شهروندان برای جلوگیری از تشکیل صف و تجمع در هنگام توزیع کالاهای اساسی برای حفظ سلامتی خود و شهروندان همکاری کنند.

فرماندار دیلم بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی، با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم‌های تخصصی مشاوره به مدارس روستایی استان بوشهر اعزام می‌شوند