18 میلیارد ریال برای تامین مسکن خانوارهای 2معلولی رازوجرگلان پرداخت شد


18 میلیارد ریال برای تامین مسکن خانوارهای 2معلولی رازوجرگلان پرداخت شد

بجنورد- ایرنا- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تامین مسکن خانوارهای ۲معلولی شهرستان مرزی رازوجرگلان در چهار سال گذشته پرداخت شد.

علی اکبر صابری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک های بلاعوض براساس تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن خانوارهای ۲ معلول شهرستان رازوجرگلان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان کمک بلاعوض، ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن را بنیاد مستضعفان و سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آن نیز از محل تعهدات این نهاد پرداخت شده است.

صابری تصریح کرد: در این میان ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای خانوارهای دومعلول بخش جرگلان، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای بخش غلامان و ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه مسکن خانوارهای دو معلولی بخش مرکزی شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ایتام فاقد مسکن شهرستان افزود: از این میزان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای بخش جرگلان، یک میلیارد ریال برای بخش غلامان و ۴۵۰ میلیون ریال نیز برای ایتام فاقد مسکن بخش مرکزی رازوجرگلان پرداخت شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی هزار و ۲۹۷ روستا و آبادی دارد.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟