حسام عقبایی الان کجا بازداشت است


حسام عقبایی الان کجا بازداشت است

به نظر می‌رسد، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران اکنون در بازداشت پلیس امنیت اقتصادی است.

چهارشنبه هفته گذشته حسام‌الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران دستگیر شد. در همین رابطه عضو هیات مدیره اتحادیه املاک در خصوص اتفاقات اخیر در این اتحادیه و جزییات بازداشت این مقام مسئول گفت: چند روز پیش حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر به دفتر اتحادیه املاک آمدند آقای عقبایی را دستگیر کردند.

عبدالله اوتادی افزود: هرچند هنوز از جزییات این بازداشت اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می‌رسد این افراد که برای بازداشت نایب رئیس اتحادیه آمده بودند از پلیس آگاهی، اطلاعات سپاه و قوه قضاییه بودند. به نظرهم می‌رسد، اکنون در بازداشت پلیس امنیت اقتصادی است.

وی ادامه داد: هنوز اتهام آقای عقبایی مشخص نشده و آقای خسروی نیز به عنوان رئیس اتحادیه، پیگیر روند بازداشت اوست، اما فقط در جریان جای بازداشت عقبایی هستند نه اتهام او. اوتادی با تکذیب شایعاتی مبنی بر بازداشت و احضار خود نیز گفت: من عضو جدید اتحادیه هستم و فقط چند ماه است که به هیات مدیره پیوسته ام و اطلاعی از برخی اتفاقات در اتحادیه ندارم. او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آقای خسروی گفته‌اند در زمان ریاست آقای عقبایی بر اتحادیه، پرونده هایی در خصوص تخلفات وی ذیل ماده ۳۹ گشوده شده نیز اظهار بی‌اطلاعی و همچنین شایعات پیرامون بازداشت خود را تکذیب کرد. گ

گفتنی است عبدالله اوتادی از جمله چهره‌های هیات مدیره اتحادیه املاک پایتخت است که از وی به عنوان یکی از اعضای «تیم عقبایی» نام برده می‌شود.

منبع: بهارنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)