گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد


گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 96 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 29 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی 3 روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

"دکتر پرویز یزدان‌پناه" افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۷۹۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۵۱۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با کاهش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شاهد سیر نزولی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هستیم که این روند نگران کننده بوده و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان کرد: با کاهش آمار باید میزان رعایت های بهداشتی بیشتر شود تا بتوانیم با کم کردن میزان شیوع به کنترل بیماری نزدیک شویم.
انتهای پیام


منتخب امروز


170 میلیارد ریال زکات در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد