استاندار آذربایجان‌ شرقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد


استاندار آذربایجان‌ شرقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد

استاندار آذربایجان‌ شرقی به همراه جمعی از نمایندگان استان به منظور پیگیری برخی از مسائل شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا پورمحمدی در این دیدار با اشاره به مشکلات نیروگاه حرارتی تبریز، گفت: این نیروگاه به دلیل تکنولوژی قدیمی آن، احتیاج به بازتوانی و بازسازی دارد.

وی افزود: نیروگاه تبریز تنها نیروگاه استان است که سوخت دوم آن مازوت بوده و استفاده از این سوخت در مواقع اضطراری، موجب آلودگی می‌شود و بر این اساس بازسازی و ارتقای تکنولوژی این نیروگاه ضروری است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حقوقی شرکت آذریت برای بازگشت به چرخه تولید با یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار پیگیری و حل این مشکل از سوی این وزارتخانه شد.

پورمحمدی همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان، خواستار مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شد.

همچنین «شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده، قول مساعد داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ پزشکیان، فرهنگی، متفکر آزاد و نوری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و چیت‌چیان مسئول کمیته انرژی مجمع مشورتی استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری