بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است


بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است

بجنورد- ایرنا- معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک، اکنون عمده راه‌های روستایی سخت‌گذر استان بسته است.

صادق رمضان زاده، پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون تمام محورهای اصلی استان باز است ولی تردد در بیشتر این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازگشایی و شن و نمک پاشی محورهای اصلی در اولویت است و بازگشایی محورهای روستایی فردا - جمعه- انجام می شود.

وی افزود: از مردم انتظار می رود برای جلوگیری از بروز هر مشکل، سفرها را به زمان دیگری موکول کنند و امروز و فردا از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

رمضان زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون مشکل قطعی برق، آب و گاز در هیچ روستای استان گزارش نشده است، البته در چناران‌شهر مشکل قطعی برق ایجاد شد که موقت بود و اکنون مشکل برطرف شده است.

وی درباره دغدغه روستاییان در زمینه تامین آرد نانوایی ها، گفت: پیش بینی لازم در این باره انجام شده و برای تمام روستاهای سخت گذر استان، آرد تامین و ارسال شده است.

رمضان زاده گفت: با هماهنگی انجام شده با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، آرد مورد نیاز چند روز روستای سخت گذر، ارسال و ذخیره شده است.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: در صورت مسدود شدن چندروزه راه های روستایی نیز، مشکلی در تامین آرد و نان روستاییان ایجاد نخواهد شد.

بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز سبب بروز مشکلاتی در تردد خودروها در جاده ها و نیز مسدود شدن محور بجنورد - آشخانه شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم