بیش از 170 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی ارجاع شد


بیش از 170 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی ارجاع شد

ارومیه- ایرنا- رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت: طی امسال 170 هزار و 851 پرونده به شوراهای حل اختلاف این استان جهت رسیدگی ارجاع شده است.

هادی صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۲۷۷ فقره پرونده نیز در ابتدای سال جاری در شوراهای حل اختلاف استان وجود داشت.

وی ادامه داد: شورای حل اختلاف آذربایجان‌غربی با رسیدگی به مجموع پرونده‌ها توانست آمار موجودی پرونده‌ها در این نهاد را به یک‌هزار و ۱۳۵ فقره برساند.

رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک قضایی در شوراهای حل اختلاف و در جهت تسهیل فرایند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مددجویان، امکان رسیدگی به پرونده‌های ایشان بدون نیاز به اعزام زندانی در سطح استان از طریق ویدئو کنفرانس فراهم شده است.

صمدی اضافه کرد: با هدف ایجاد زمینه‌های تحولی دستگاه قضا و کاهش حضور و ترددهای غیرضروری مراجعان به خصوص وکلا، بستر لازم برای خودکاربری کردن امور قضایی و اداری با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، طی ٢ سال اخیر نتایج بسیار خوبی در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در استان انجام شده و نزدیک به سه هزار نفر از آمار جمعیت کیفری استان کاسته شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای محو سیاهی دور چشم از مخلوط آب رز جوشیده و این ماده غذایی استفاده کنید