با آنالیز حریف به برتری رسیدیم/استراتژی نامی نو جوانگرایی است


با آنالیز حریف به برتری رسیدیم/استراتژی نامی نو جوانگرایی است

سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: با آنالیزی که از حریف به دست آوردیم در نیمه دوم به بازی برگشته و در نهایت پیروز میدان شدیم.

مهناز آشتیانی امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) پس از برد ۶ بر صفر تیمش در مقابل رودان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهارکرد: با توجه به اینکه تیم رودان امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است، حریف ناشناخته ای برای ما بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هرچند یک بر صفر از حریف عقب افتادیم، اما در ادامه به بازی برگشتیم و نیمه اول بازی را ۲ بر یک تمام کردیم، بین دو نیمه با آنالیزی که از تیم به دست آوردیم و صحبت هایی که با بازیکنان انجام شد نیمه دوم گل های بیشتری زدیم و ۶ بر یک پیروز شدیم.

سرمربی تیم نامی نو تصریح کرد: خوشبختانه در این بازی توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و عملکرد بازیکنان و به ویژه گلر ما در این بازی مشهود بود. تیم رودان با توجه به اینکه اولین تجربه لیگ برتری را دارند خوب بودند و حریف دست و پا بسته ای مقابل ما نبودند و قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

آشتیانی گفت: نامی نو امسال با استراتژی جدیدی در لیگ شرکت کرده و میانگین سنی بازیکنان پایین است و جوانگرایی کردیم، بنابراین هفته به هفته به هماهنگی بهتری خواهیم رسید و نتایج بهتری به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...