بهنوش بختیاری از جمله بازیگران پرفالور در اینستاگرام است که پست‌های او همیشه بازدید بالایی دارد، حالا این چهره معروف سینما و تلویزیون فیلمی جنجالی از رانندگی خود با ماشینی لاکچری را در فضای مجازی منتشر کرده است.

انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از زندگی شخصی هنرمندان و بازیگران چهره همواره برای مخاطبان و هواداران جذاب و جالب بوده‌ است. رفتار و عملکرد قشر معروف جامعه همیشه زیر ذره‌بین نگاه کاربران و فعالان فضای مجازی بوده بطوریکه با کوچکترین حرکت یا اقدامی خلاف عرف به سوژه‌ای داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.

واکنش بهنوش بختیاری به ترور شهید فخری زاده

محسن فخری‌زاده مهابادی معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. او در حالیکه ریاست سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی را برعهده داشت، در ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

فخری‌زاده یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که یک بار نامش در فهرست ۵۰۰ نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریهٔ آمریکایی فارن پالیسی منتشر می‌شود، قید شده بود. در قطعنامهٔ ۱۷۴۷ شورای امنیت که در ۲۴ مارس ۲۰۰۷، علیه فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تصویب شد، نام وی جزو افراد تحریم شده قرار داده شد.

بهنوش بختیاری از هنرمندان تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام خود شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت.

ماشین لاکچری بهنوش بختیاری +فیلم