برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است


برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است

الیاسی گفت: حضرت فاطمه (س) نوری درخشنده برای تمام عصرها و قرون است و برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است.

«محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مراسم شهادت فاطمه زهرا(س) همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم در کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر با حضور اعضای فعال کانون برگزار شد تا .ضمن عزاداری برای این کوثر اسلام و قرآن، در راستای تبیین شخصیت والای این بانوی ارزشمند اسلام تلاش شود

برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: حضرت فاطمه (س) نوری درخشنده برای تمام عصرها و قرون است و برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است.

وی تصریح کرد: در برنامه های کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر معرفی ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا(س) و نقش‌تاثیرگذار ایشان در تاریخ اسلام به عنوان الگویی مناسب مدنظر قرار گرفته شده است.

الیاسی افزود: حضرت فاطمه(س) دارای شخصیتی والا و با ارزش فردی و اجتماعی است که باید با مطالعه در سیره این بانو، زوایای شخصیت بزرگوارشان کشف شود.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام زنان و مردان عالم است، اظهار کرد: بزرگداشت و تبیین سیره و روش زنذگی فاطمی از اهداف مهمی است که همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در شراطی فعلی که مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور حداقلی افراد برگزار می شود باید تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و معرفی سبک زندگی فاطمی به عنوان الگوی برتر برای جامعه بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا جوانان با سیره و منش زندگی این بانو آشنا شوند که این کانون با استفاده از توان نیروی جوان در این بخش تلاش دارد.

برکت تمسک به زهرای مرضیه(س) عاملی مهم برای کمال جامعه است

وی یادآورذ شد: همزمان با شهادت زهرای مرضیه(س)، تبیین شخصیت فردی و اجتماعی و ولایتمداری این بانو در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و در کنار فضاسازی محیطی در مسجد و کانون، مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) با رعایت دستور العمل های بهداشتی و سخنرانی حجت الاسلام «صادق یوسفی» امام جماعت مسجد و کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر همراه با عزاداری و نوحه سرایی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار و شجاعت، همسرداری، ولایتمداری و عملکردهای فردی و اجتماعی این بانوی بزرگوار اسلام برای نسل جدید تبیین شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل