مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال


مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال

هافبک جنوبی سایپا توانست با ضربه زیبای خود، یکی از برترین گل‌های هفته را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را در تقابل با صدرنشین لیگ به تیمش هدیه کند. نوشته مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال

حسین مالکی و زودترین گل خورده استقلال در لیگ بیستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۲
مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال

هافبک جنوبی سایپا توانست با ضربه زیبای خود، یکی از برترین گل‌های هفته را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را در تقابل با صدرنشین لیگ به تیمش هدیه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند خط دفاعی استقلال روز گذشته چندان فرصتی را به نارنجی‌پوشان سایپا نداد و بیشتر آبی‌ها مشغول حمله روی دروازه سایپا بودند، اما مهاجمان فرصت‌طلب سایپا موفق شدند روی یک غفلت دفاعی و فضای ایجاد شده در پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه مظاهری برسانند و سپس از گل سه امتیازی خود تا لحظه پایانی حراست کنند تا یک برد بزرگ برای سایپایی‌ها در تقابل با صدرنشین لیگ به دست آید. گل سایپایی‌ها ماحصل یک کار ترکیبی و تیمی زیبا بود که در نهایت توپ با کار انفرادی تماشایی مجید علیاری به حسین مالکی رسید و او با شلیکی دیدنی توپ را دور از دستان مظاهری، وارد دروازه استقلال کرد؛ گل حسین مالکی که از حیث آمار، سریع‌ترین گل خورده آبی‌ها در فصل جدید به شمار می‌رفت که در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید و هافبک رامهرمزی سایپا در حرکتی زیبا این گل را به دایی فقید خود هدیه کرد.

در ادامه بازی، فرصت ۴۰ دقیقه‌ای برای جبران نتیجه شکست با ایستادگی خط دفاع سایپا همراه شد تا آبی‌ها از این دیدار خانگی حتی از کسب یک امتیاز هم محروم بمانند و سه امتیاز به حساب شاگردان صادقی واریز شده و آن‌ها نیز با این برد تا رتبه هفتم جدول صعود کنند.

مورد خاص گل حسین مالکی به استقلال


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان