تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره چلچراغ آسمانی


تمدید مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره چلچراغ آسمانی

با توجه به استقبال علاقه مندان، زمان ثبت‌نام در دومین دوره جشنواره چلچراغ آسمانی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازروابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به استقبال علاقه مندان و پیرو درخواست های مکرر، مهلت ثبت نام در دومین جشنواره چلچراغ آسمانی، تمدید شد.
براین اساس علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه با مراجعه به پایگاه QuranFestival.ir و در شبکه‌های اجتماعی به نشانی aghighfamily@نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.

همچنین به منظور کسب اطلاعات هرچه بیشتر در خصوص نحو ثبت نام و سایر موارد دیگر،علاقه مندان می توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۷۸۴۸۹۱۹ یا ۰۹۱۹۶۹۲۹۷۲۷ تماس حاصل نمایند.

این جشنواره دارای دو بخش «تولید اثر هنری» و «توزیع آثار هنری» است. همچنین بخش تولید اثر هنری در دو زیربخش عمومی و ویژه برگزار می‌شود. در بخش عمومی همه تولیدکنندگان آثار هنری می‌توانند شرکت کنند و هیچ محدودیتی در رشته و تعداد اثر وجود ندارد، فقط باید محتوای تولید شده از میان موضوعات جشنواره و اثر تولید شده، مناسب برای توزیع در فضای مجازی باشد.

بخش ویژه در رشته‌هایی همچون روایت کوتاه داستانی، فیلم کوتاه (داستانی و مستند)، پادکست، گرافیک (عکس‌نوشته و ...) و آثار تصویری متحرک (موشن‌گرافی، پارالکس فوتو، کلیپ‌کامنت و ...) برگزار می‌شود.

در بخش توزیع اثر هنری، افرادی که آشنایی کامل با فضای مجازی دارند و ممکن است دارای سایت، نرم‌افزار یا کانال اجتماعی باشند، می‌توانند شرکت داشته باشند. این بخش بعد از پایان بخش تولید آثار هنری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. شرکت‌کنندگان آن، باید اثرهای ارسالی برگزیده را در شبکه‌های اجتماعی توزیع کنند.

همچنین داوری در این جشنواره با جشنواره‌های دیگر متفاوت است. به این صورت که همه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار دیگران را قضاوت کنند و به آنها رأی دهند. مجموعه امتیازها می‌تواند برگزیدگان را معرفی کند. به برگزیدگان این جشنواره از مبلغ ۳۰۰ هزار تا پنج میلیون تومان به نسبت کیفیت آثار، جوایزی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان