نظارتی بر کار نانوایی‌ها وجود دارد؟


نظارتی بر کار نانوایی‌ها وجود دارد؟

رئیس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت که نانوایان کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهند، گفت: در روزهای آینده نظارت بیشتر بر کار نانوایان در سطح شهرکرد انجام می‌شود.

بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه نظارت بهتر و جدی‌تر بر کار نانوایی‌ها از روزهای آینده در استان آغاز می‌شود، اظهار کرد: قرار بر این است که گروهی تشکیل و کار نظارت در نقاط مختلف شهرکرد را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت که نانوایان کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهند، افزود: در هر صنف افراد ماهر و یا ناوارد وجود دارد و مشکل اصلی در این صنف افزایش نرخ کرایه مغازه است.

رئیس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری در خصوص کمبود نانوایی‌هایی که نان‌های سنگک، لواش و بربری پخت می‌کنند، توضیح داد: شاتر و استاد ماهری که بتواند نان‌های غیر از نان ساده بپزد در استان کم است، از سویی دیگر هزینه اجاره‌بها افزایش یافته است و زمانی که یک نفر بخواهد نانوایی احداث کند باید فکر دستمزد کارگران نیز باشد، مسلما اگر صرفه اقتصادی برای صاحب مغازه نداشته باشد مجبور است مغازه خود را ببندد.

قاسمی با بیان اینکه در سال جاری قیمت نان ۲۸ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: نرخ نان ساده به ترتیب نیمه‌ دولتی ۲۰۰ گرمی، ۵۲۰ تومان، دولتی ۲۰۰ گرمی ۴۰۰ تومان، ۲۵۰ گرمی نیمه‌دولتی ۴۵۰ تومان و نیمه‌دولتی ۲۵۰ گرمی، ۶۵۰ تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟