فرماندهان دژبان ارتش با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند


فرماندهان دژبان ارتش با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندهان و جمعی از کارکنان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، این آیین معنوی با حضور حجت الاسلام یعقوب علی سلیمانی تبار رییس عقیدتی و سیاسی دژبان کل ارتش کشور(آجا)، سرهنگ امین الله یاری نیا فرمانده مرکز آموزش شهید اسدی و جمعی از کارکنان و نیروهای کل دژبان ارتش جمهوری اسلام ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

فرماندهان و جمعی از کارکنان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

رییس عقیدتی و سیاسی دژبان کل آجا در ادامه این مراسم با اشاره به دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری به دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی و صنعتی رسیده است.

حجت الاسلام یعقوب علی سلیمانی تبار ادامه داد: دشمنان با توجه به دستاوردهای بی نظیر نظام اسلامی ایران تحریم های ظالمانه ای برای کشور وضع کرده اند که این امر به رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب رشد و شکوفایی علمی و صنعتی ایران اسلام شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف غربی های ایجاد نا امنی و جنگ در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن نبود و هدف اصلی ایران بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت پیشرفت های نظامی و نفوذ ایران در منطقه کشور از توطئه های دشمنان قسم خورده در امان مانده است.

سلیمانی تبار اضافه کرد: رزمایش اخیر ارتش همیشه قهرمان ایران اسلامی و دقت موشک های سپاه موجب شده است که دشمنان چشم طمع به ایران اسلامی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت تمام تجهیزات نظامی کشور از آمریکا و سایر ملل استکباری وارد می شد و نظامیان ایران حق نزدیک شدن به آنها را هم نداشتند، تاکید کرد: امروز نظامیان کشور به تولید انواع هواپیماهای نظامی مافوق صوت رادار گریز و انواع مختلف پهباد، موشک های نقطه زن، انواع ناو و زیردریایی موفق شده اند که همه اینها به برکت نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل