تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه تمام مسئولان است


تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه تمام مسئولان است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه تمام مسئولان دانست و گفت: این انقلاب با تکیه بر ارزش های دینی و معنوی در سال 1357 پیروز شد و هدف از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر نیز حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام است.

حجت‌الاسلام سید «علی حسینی‌پور» روز دوشنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خمین با بیان اینکه عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: اقداماتی که در چهار دهه انقلاب انجام شده نباید با دوران پیش از آن مقایسه شود زیرا دوران طاغوت دستاوردی برای مردم و کشور نداشته است.
وی با بیان اینکه بیان دستاوردهای نظام مانع از تحریف حقایق انقلاب از سوی دشمنان می شود، تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران باید از شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار غافل نمانند، زیرا آنان در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند و از فضای مجازی برای اهداف خود استفاده می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا نباید سبب تعطیلی فعالیتها و برنامه‌های مذهبی و ملی شود، گفت: دنیا نسبت به راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران حساس است و اگر امکان حضور فشرده مردم وجود ندارد، این آیین تاثیرگذار با فاصله اجتماعی در زادگاه امام راحل برگزار شود.
وی افزود: شهادت شهید سلیمانی ضربه سختی بر پیکر استکبار جهانی وارد کرد و امروز انقلاب اسلامی مقتدرانه در مسیر آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حال حرکت است.
فرماندار خمین نیز با بیان اینکه در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب محور برنامه‌هاست، گفت: شیوع ویروس کرونا نباید مانع برگزاری با شکوه مراسم سالروزی پیروزی انقلاب شود.
«احمد طهرانی» اضافه کرد: برنامه های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با توجه به شرایط خاص امسال با حضور تعداد اندکی از مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زادگاه امام راحل برگزار شود.
وی افزود: دستاوردهای انقلاب و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف از طریق خبرگزاری ایرنا، صدا و سیما و فضای مجازی معتبر در جامعه انعکاس داده شود.
فرماندار خمین با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در وضعیت آبی کرونا گفت: این شرایط که با همکاری مردم و ایثار مدافعان سلامت به دست آمده، بسیار شکننده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر الزامی است.
طهرانی اظهار داشت: در جشن چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی به دلیل تعطیلی مدارس نمی‌توان از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کرد اما برنامه‌هایی در قالب خاطره‌گویی و پوشش برنامه‌های شهرستان در شبکه شاد انجام می‌شود.
فرماندار خمین با یادآوری اینکه طلیعه دهه فجر در استان مرکزی هر ساله از بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در سالروز ورود امام راحل به میهن در این شهرستان آغاز می‌شد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شورای اداری مشترک استان و شهرستان برگزار نمی شود.
طهرانی افزود: آیین گلباران محل تولد امام خمینی(ره) و نواختن زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و تعداد محدودی از مسئولان و مردم در حیاط بیت قدیمی امام (ره) با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد و در این روز تعدادی از طرح های عمرانی و اقتصادی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار خمین با اشاره به تقارن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) با ایام الله دهه فجر امسال بیان کرد: دستگاه های اجرایی جشن‌های این روز مبارک را با برنامه‌ریزی مناسب و بدون تداخل زمانی برگزار کنند.

خمین به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی، در جنوب استان مرکزی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی