بیش از 2 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از گمرک کهگیلویه و بویراحمد


بیش از 2 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از گمرک کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 102 درصدی ارزش دلاری صادرات استان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

"بهنام احمدی "در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک ۲۳ ژانویه، روز جهانی گمرک و همچنین فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه‌روزی نیروی انسانی توانستند خود در حفظ و حراست از مرزهای اقتصادی کشور خدمات قابل توجهی را به مردم و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات با به کارگیری فناوری فناوری‌های نوین در محیطی دانش بنیان و با اجرای طرح ها و برنامه های متکی بر روش های الکترونیکی و هوشمند ارائه کرده است.
وی همچنین ضمن ارائه آمار صادرات کالا از طریق گمرک یاسوج تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال ۹۹ تعداد ۶۶ فقره اظهارنامه صادراتی با وزن یک هزار و ۱۹۹ تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، اسانس، کفش، پوشاک، اسپری خوشبو کننده و... به مقصد کشورهای آلمان، سوئیس، عراق، افغانستان، فرانسه، ارمنستان، و... صادر شده.
مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:
که ارزش این محصولات دو میلیون و ۸۲ هزار دلار می باشد که به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۰۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
احمدی بیان کرد: همچنین در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲۳۱ فقره پرونده قاچاق کالا در گمرک استان مطابق ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده