ماجرای زنی که سه سال برای اثبات زنده بودنش تلاش کرده است!


ماجرای زنی که سه سال برای اثبات زنده بودنش تلاش کرده است!

زنی در فرانسه از انتقام گیری عجیب کارمندش و دردسری که بیش از سه سال زندگی او را احاطه کرده بود، پرده برداشت.

ماجرای زنی که سه سال برای اثبات زنده بودنش تلاش کرده است!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن فرانسوی پس از اینکه دادگاه مرگ او را اعلام کرد، سال‌ها برای اثبات زنده بودن خود تلاش کرد. «جین پوچین» ۵۸ ساله از زمان اعلام مرگش از سوی دادگاه کار آن هم بر اثر یک اشتباه، سه سال است که تلاش می‌کند ثابت کند، زنده است و از سلامتی خوبی برخوردار است.

او ادعا می‌کند که دادگاه با اطلاعاتی که یکی از کارمندان سابقش به آن داده است این حکم را صادر کرده است و این به خاطر اختلاف قانونی او با کارمند بوده است.

این حکم نه تنها به دادخواستی که یک دهه‌ای بین خانم پوچین و کارمند سابق تداوم داشت، خاتمه داد بلکه باعث شد زندگی این زن به عنوان یک شهروند نیز تباه شود، زیرا با اعلام مرگ او نامش از سوابق رسمی پاک شد و شناسنامه، گواهینامه رانندگی، بیمه درمانی حساب بانکی و هر آنچه وجود او را ثابت می‌کرد از دست رفت.

خانم پوچین اخیراً به خبرگزاری فرانسه گفت: من به یک وکیل مراجعه کردم که به من گفت که این مشکل به سرعت حل خواهد شد و به دکترم مراجعه کردم و او تایید کرد که من هنوز زنده هستم، اما این کافی نبود، زیرا یک حکم قانونی وجود داشت.

او از اینکه دادگاه بدون بررسی حکم مرگ او را صادر کرده بود و او دیگر هیچ مدرک قانونی در دست نداشت تا بتواند فعالیتی انجام دهد، شکایت داشت.

بیشتر بخوانید

کارمند مبتلا به کرونا، فرودگاه را به هم ریخت!

این زن کارمند سابق خود را مسئول رنج و مشکلات ۳ سال خود می‌دانست، زیرا او در شرکت نظافتش فعالیت می‌کرد و به دلیل مشکلات مالی مجبور به اخراج برخی از کارمندان شد. همین مسئله موجب شد تا کارمند اخراج شده به دادگاه شکایت کند.

در سال ۲۰۰۴ دادگاه به پوچین دستور پرداخت غرامت به کارمند اخراجی را داد، اما این حکم اجرا نشد و در سال ۲۰۱۶ کارمند پرونده را در دادگاه تجدیدنظر مطرح کرد، اما پاسخ ندادن پوچین به تماس‌ها و مکاتبات کارمند و وکیل او باعث شد دادگاه تصور کند که وی مرده است و بر این اساس، پرونده مختومه و مرگ او اعلام شد.

گرچه جین پوچین در طی سه سال گذشته در برابر چندین قاضی ایستاده است، اما او نتوانسته است ثابت کند که هنوز زنده است و همچنین نمی‌داند که نبرد حقوقی وی برای اثبات این موضوع تا چه مدت ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام