در صورت افزایش قیمت با تولیدکنندگان مصالح سنگی برخورد قانونی خواهد شد


در صورت افزایش قیمت با تولیدکنندگان مصالح سنگی برخورد قانونی خواهد شد

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر تاکید کرد: در صورت افزایش قیمت با تولیدکنندگان مصالح سنگی برخورد قانونی خواهد شد.

سید موسی موسوی با تاکید بر برخورد قانونی با تولیدکنندگان مصالح سنگی در صورت افزایش قیمت اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت مصالح سنگی خصوصا شن و ماسه در تعیین قیمت بسیاری از اقلام ساخت و ساز موثر است، باید ضمن محاسبه دقیق با لحاظ سایر شرایط حاکم بر جامعه و با تعیین سود متعارف برای تولید کنندگان، قیمت نهایی مشخص شود.

وی افزود: هر چند واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در تعیین شرایط کمی و کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اما افزایش غیر متعارف قیمت‌ها باعث بروز نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم و سازندگان خواهد شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: مستند به ضوابط قیمت گذاری مصالح سنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان وزارت صمت و با توجه به افزایش نامتعارف قیمت مصالح فوق توسط برخی تولیدکنندگان و وجود شکایات متعدد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت موظف است شکایات را رسیدگی و اعمال قانون کند.

موسوی تصریح کرد: مردم شریف استان و مصرف کنندگان مصالح فوق، شکایات خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در اسرع وقت از طریق اداره کل تعزیرات حکومتی استان برخوردهای قانونی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند