سازمان صمت بوشهر با افزایش نامتعارف قیمت مصالح برخورد کند


سازمان صمت بوشهر با افزایش نامتعارف قیمت مصالح برخورد کند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: قیمت مصالح سنگی بویژه شن و ماسه در تعیین قیمت بسیاری از اقلام ساخت و ساز موثر است و سازمان صمت باید با افزایش نامتعارف قیمت این مصالح از سوی تولیدکنندگان برخورد قانونی کند.

به گزارش ایرنا، سید موسی موسوی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: اظهار داشت: با توجه به تاثیر بالای این مصالح در قیمت تمام شده سازه‌ها، باید قیمت نهایی این اقلام با لحاظ شرایط حاکم بر جامعه و با تعیین سود متعارف برای تولید کنندگان محاسبه و قیمت نهایی تعیین شود.

وی گفت: با توجه به ضوابط قیمت‌گذاری مصالح سنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت، افزایش نامتعارف قیمت مصالح فوق از سوی برخی از تولیدکنندگان سبب شکایت‌های متعددی در این استان شده‌است که اداره کل صنعت، معدن و تجارت موظف است، شکایات را رسیدگی و اعمال قانون کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر ادامه داد: هم استانی‌های مصرف کنندگان مصالح سنگی می‌توانند شکایت‌های خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند و با هماهنگی صورت گرفته اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در کمترین زمان ممکن به وسیله اداره کل تعزیرات حکومتی استان برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهد.

موسوی اذعان کرد: هر چند واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در تعیین شرایط کمی و کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اما افزایش غیر متعارف قیمت‌ها باعث بروز نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم و سازندگان می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند