تخصیص اعتبار طرح‌های ورزشی در دست احداث آذربایجان‌غربی ضروری است


تخصیص اعتبار طرح‌های ورزشی در دست احداث آذربایجان‌غربی ضروری است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص اعتبار طرح‌های در دست احداث ورزشی و همچنین اعتبار ویژه برای نگهداری طرح های به بهره برداری رسیده در استان ضروری است.

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شروع عملیات احداث خانه جوان ارومیه در راستای پاسخگویی به یکی از مطالبات بحق جوانان افزود: مقدمات تامین زمین و عملیات احداث آغاز شده و در صورت تامین سهم اعتباری وزارت ورزش و جوانان، فرآیندهای اجرایی پروژه آغاز می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا و ضرورت توجه به استعداد یابی و نگاه تخصصی به این رشته ورزشی اظهار کرد: آکادمی تخصصی یدالله کارگر پیشه در مراحل نهایی خود قرار دارد که امیدواریم با تامین اعتبار برای تامین تجهیزات اداری و تخصصی ورزشی، این پروژه مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که پس از سالها انتظار در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید به جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نیازمند تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی با قابلیت هیتینگ است.

شهریاری افزود: پروژه های مهم ورزشی استان که به همت دولت در نقاط مختلف از جمله سلماس، خوی، مهاباد، بوکان و ارومیه به بهره برداری رسیده نیازمند تامین اعتبار و نیروی انسانی برای حفظ و نگهداری است.

وی اظهار کرد: تقویت کارایی پروژه های ورزشی استان و نیز بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص در حوزه ورزش و جوانان به تامین اعتبار ویژه نیاز دارد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار نسبت به موارد مطرح شده دستورات لازم برای حل مشکلات اعتباری و نیروی انسانی را صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟