دمای هوای خراسان رضوی تا پایان هفته رو به افزایش است


دمای هوای خراسان رضوی تا پایان هفته رو به افزایش است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:دمای هوای خراسان رضوی تا روزهای پایانی هفته کنونی همراه با جوّی آرام و آسمانی صاف افزایش خواهد یافت.

زهرا عنایتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش دارد و تا پایان هفته به حدود ۲۰ درجه خواهد رسید.

وی کمینه دمای هوای دیشب مشهد را چهار درجه زیر صفر عنوان کرد و افزود: کمینه دمای هوای امشب مشهد سه درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و در پایان هفته به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای سبزوار و تربت حیدریه با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی این استان تا روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

زهرا عنایتی افزود: هم‌اکنون به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کیفیت هوا در مشهد و برخی از مناطق خراسان رضوی ناسالم است.

وی اضافه کرد: روز جمعه، وزش باد در مناطق بادخیز استان خراسان رضوی شدت می‌گیرد که این وضعیت باعث کاهش آلاینده‌های جوی در برخی از ساعات شبانه روز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)