تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!


تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!

شاید با دیدن نام این خودرو یعنی B45 فکر کنید که وقتی پروژه برابوس بر پایه A کلاس شکل گرفته پس چرا باید از نام مشابه مینی ون B کلاس استفاده شود؟ خب حرف B ابتدای نام تیونر مشهور یعنی برابوس است که سابقه کارش به سال 1977 بازمی‌گردد. اولین نسخه B45 حدود هفت سال … The post تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس! appeared first on...

شاید با دیدن نام این خودرو یعنی B45 فکر کنید که وقتی پروژه برابوس بر پایه A کلاس شکل گرفته پس چرا باید از نام مشابه مینی ون B کلاس استفاده شود؟ خب حرف B ابتدای نام تیونر مشهور یعنی برابوس است که سابقه کارش به سال ۱۹۷۷ بازمی‌گردد.

تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!

اولین نسخه B45 حدود هفت سال پیش و به عنوان نسخه‌ای پرقدرت‌تر از مرسدس-ای ام جی A45 معرفی شد اما حالا شاهد آتش‌بازی برابوس با AMG A45 S جدید هستیم. این هاچبک کاملاً داغ قبلاً هم دارنده قوی‌ترین پیشرانه ۴ سیلندر نصب شده در یک خودروی تولیدی بوده اما این امر باعث نشده برابوس از ارتقای پیشرانه ۲ لیتری این خودرو دست بکشد.

تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!

اگرچه A45 S استوک قدرت ۴۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری دارد اما جادوی برابوس باعث شده قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب به ۴۴۴ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتون متر برسد. این قدرت بیشتر به معنی بهبود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتی و رسیدن آن به ۳.۷ ثانیه می‌باشد. این رکورد چندین سال پیش به سوپرکارهای مشهور تعلق داشته است.

تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!

برابوس سقف سرعت این هایپر هاچبک را به ۲۷۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده است. اگر شما نگران موضوعات مربوط به قابلیت اطمینان کیت تیونینگ برابوس هستید می‌توانید از گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر برابوس لذت ببرید و از این نظر خیالتان راحت باشد.

تبدیل مرسدس-ای ام جی A45 S به یک هایپر هاچبک توسط برابوس!

جدای از افزایش قدرت ارتفاع B45 نیز ۳۰ میلی‌متر به زمین نزدیک شده و رینگ‌های ۲۰ اینچی مونوبلاک برابوس نیز تکمیل کننده کار هستند. این تیونر آلمانی همچنین برخی تغییرات را در کابین اعمال کرده و می‌توانیم شاهد پوشش چرم، پدال‌های آلومینیومی، کف‌پوش‌های ویژه و رکاب‌های نورانی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند