شرکت های دانش بنیان به مصرف بهینه برق کمک کنند


شرکت های دانش بنیان به مصرف بهینه برق کمک کنند

تبریز- ایرنا- فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه باید برای صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی در شهرستان، تلاش و فرهنگ سازی کرده و در مصرف درست برق و گاز که از منابع ملی هستند تلاش کنیم، از شرکتهای دانش‌بنیان خواست تا با ایده فناورانه و خلق تکنولوژی به مدیریت صحیح مصرف انرژی کمک کنند.

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه مدیریت مصرف انرژی در شهرستان اظهار کرد: حوزه رسانه باید به منافع ملی توجه خاص داشته باشند و نسبت به فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بیش از پیش فعالیت کنند.

وی افزود: روسای ادارات نیز باید موضوع ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی را در حوزه اداری و مراجعان خود و حتی در خانه و خانواده را در اولویت قرار داده و در مصرف انرژی به نحو ممکن صرفه جویی کنند.

رییس شرکت گاز شهرستان مرند نیز اظهار داشت: امروزه، رسانه ها بازوی توانمند در فرهنگ سازی هستند و لازم است همچون گذشته در راستای فرهنگ سازی مصرف درست انرژی پای کار بیایند.

یحیی قاسم زاده با بیان اینکه نقطه مشترک انرژی های گاز و برق، سرقت آنها توسط فرصت طلبان و سودجویان است افزود: ضروری است دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

چلبیانلو مدیر توزیع برق مرند نیز گفت: مصرف سرانه برق در ایران چهار برابر مصرف منطقه است و ضرورت دارد همه آحاد ملت نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف برق و کاهش دمای محیط کار و خانه، دولت را یاری کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر