حضور نیروی انتظامی در دیدار مردمی نماینده برای جلوگیری از تجمع بود


یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به انتشار کلیپی در فضای...
یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در دیدار مردمی نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیشموک گفت: هدف از حضور پلیس در این جلسه جلوگیری از تجمع و درگیری باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

سرهنگ جهان دیماز روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دیدار با توجه به تجمع بیش از حد و خطر ابتلای مردم به ویروس کرونا

بین تجمع کنندگان درگیری به وجود آمد.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی برای برقرای نظم و جلوگیری از تجمع افراد در شرایط کرونایی در سالن محل دیدار مردمی نماینده حضور یافتند.

دیماز با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی در زمینه برخورد نیروی انتظامی با مردم اظهار کرد: وسیله مشاهده شده در فیلم هیچ شباهتی به باتوم پلیس ندارد و تنها یک تکه کارتن چند لایه بود که برای متفرق کردن مردم توسط پلیس استفاده شد.

دیماز افزود: پلیس در زمینه برگزاری این جلسه هیچ گونه مسئولیتی نداشته است و تنها برای جلوگیری از درگیری مردم در شرایط سخت کرونایی انجام وظیفه کرد.

روز سه شنبه هفتم بهمن بعد از جلسه شورای اداری در بخشداری دیشموک نماینده مردم برای دیدار مردمی در سالن کمیته امداد استقرار یافت.

در این دیدار که با تجمع بیش از حد مردم مواجه شد بین مراجعه کنندگان درگیری به وجود امد که با مداخله پلیس پایان یافت.

بخش محروم دیشموک با ۲۱هزار نفر جمعیت یکی از بخش های چهارگانه کهگیلویه است که در ۷۵کیلومتری دهدشت مرکز این شهرستان قرار دارد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته