مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای قم معارفه شد


مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای قم معارفه شد

قم – ایرنا – آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب منطقه ای قم به صورت  ویدئو کنفرانسی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار و علی اصغری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، معاون آب و آبفای وزارت نیرو در این آیین ضمن تقدیر از زحمات حاجی حسینی مسگر مدیرعامل سابق شرکت آبفای قم اظهار کرد: هدف ازجابجایی افراد ایجاد تغییر و تنوع کاری و بهره گیری از تجربه های مدیران در عرصه های مختلف است.

قاسم تقی زاده خامسی با اشاره به سوابق کاری مدیرعامل جدید شرکت آبفای قم گفت: اصغری از نیروهایی است که به بدنه و ساختار وزرات نیرو اشراف خوبی دارد که امیدوارم با رفع مشکلات آبی موجود در استان، موجب توسعه و پیشرفت قم را بیش از پیش فراهم آورد.

وی افزود: یکی از اولویت های کاری مدیر عامل جدید باید تلاش برای راه اندازی تصفیه خانه آب قم باشد تا دست کم فاز اول آن قبل از شروع فصل گرما به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استانداری قم نیز در این آیین گفت: مجموعه وزارت نیرو با نیروها و مدیران لایق از دستگاههای برتر استان است که امیدواریم با پیوستن مدیرعامل جدید ، بر توانایی این مجموعه در استان افزوده شود .

محسن بهشتی ضمن تشکر از خدمات مدیرعامل سابق آبفای قم بیان نمود: با توجه به سوابق کاری آقای اصغری وی می تواند خدمتگزار خوبی برای شهر کریمه اهل بیت باشد .

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای قم نیز در این آیین با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ساله دوران مدیریت خود، شرکت آبفای قم را مظلوم ترین شرکت های آب منطقه ای کشور دانست و گفت: قم، مظلوم ترین آب منطقه ای و در انتهای حوزه آبریز واقع شده است که برای رساندن آن به جایگاه واقعی ظرفیت های مناسبی در استان وجود دارد.

احمد حاجی حسینی مسگر، مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای قم نیز ظرفیت های انسانی موجود در شرکت آب منطقه ای قم را یکی از سرمایه های مهم این شرکت دانست و گفت: خدمت به مردم شریف و ولایت مدار قم را افتخاری می دانم که نصیب اینجانب شد.

با حکم قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «علی اصغری» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم به مدت ۲ سال منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی