فرمانده سپاه ساوه: براندازی انقلاب به دل آرزومندان آن ماند


فرمانده سپاه ساوه: براندازی انقلاب به دل آرزومندان آن ماند

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: آنان که در پی براندازی انقلاب اسلامی بودند در حد آرزوی براندازی باقی ماندند و تلاش های آنان برای انزوای نظام اسلامی شکست خورده است.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی امروز پنجشنبه ۹ بهمن ماه در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و با اشاره به اینکه برنامه‌های این ایام به دلیل شرایط کرونایی به دو شکل حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت نظامی، صنایع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی از اولویت‌های برنامه‌های امسال دهه فجر برای مبارزه با سیاست‌های ظالمانه نظام استکباری است.

وی، باقی ماندن و امتداد دامنه انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون بین‌المللی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بیان کرد و افزود: برخی بدخواهان نظام اسلامی که به دنبال براندازی انقلاب بودند امروز اثری از آنها نیست و در عوض، این انقلاب با اقتدار تمام در معادلات جهانی تاثیر گذار است. افرادی که برای انقلاب تابستان داغ و زمستان گرم را دنبال می کردند امروز جایگاهی در نظام سیاسی آمریکا ندارند و این کشور دچار افول شده و تایتانیک و دموکراسی غرب دچار اضمحلال است.

فرمانده سپاه ساوه انتخابات اخیر آمریکا و نژادپرستی سیستماتیک را از نشانه‌های افول نظام سرمایه‌داری غرب دانست و افزود: وحدت و انسجام ملی در سایه تبعیت از رهبری می تواند زمینه این اضمحلال را تسریع و نقشه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را خنثی کند.

وی تبیین گام دوم انقلاب را از دیگر رویکردهای برنامه‌های دهه فجر دانست و افزود: ظرفیت سازی از ظرفیت های موجود در گام دوم انقلاب با تاکید بر خودسازی، جامعه پردازی و دولت سازی را باید دنبال کرد و به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری، ازدواج آسان و کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی بود تا الگوهای غربی از بین نسل جوان رخ بربندد و جهشی در تحقق گام دوم انقلاب باشد.

سرهنگ دستجانی در ادامه کاهش روند بیماری کرونا و زنجیره انتقال ویروس را از برکات اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: این طرح به عنوان یک مدل موفق در دنیا قابل عرضه است و با استمرار آن شاهد ریشه کنی بیماری در کشور خواهیم بود.

وی تبیین دستاوردها در فضای مجازی بویژه تولید محتوا را مورد تاکید قرار داد و افزود: میزان مشارکت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ثبت خواهد شد و مردم با پیوستن به لینک اعلامی حضور مجازی خود را اعلام خواهند کرد، در عین حال رژه موتوری خودرو و موتور نیز با قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

وی به اجرای برنامه هر پایگاه یک خدمت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: تقویت نهضت کمک مومنانه با توزیع دو هزار بسته معیشتی و سه فقره جهیزیه به نیازمندان در دستور کار است. همچنین برگزاری آئین های یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران، کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی، نهضت‌های روشنگری در فضای حقیقی و مجازی، مسابقات فرهنگی، تجلیل از مادران قرآنی و جشن ولادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های مهم است.

به گفته فرمانده سپاه ساوه کلنگ زنی احداث منزل محرومان شهرستان و نیز برگزاری رزمایش الی بیت المقدس از جمله برنامه‌های بسیج در دهه فجر برای کاهش جرایم با عنوان دهه بدون سرقت و آسیب های اجتماعی در دستور کار گشت‌های رضویون و بسیج برای برقراری امنیت پایدار قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟