نهایی شدن معاوضه ادین ژکو و الکسیس سانچز به رم بستگی دارد


نهایی شدن معاوضه ادین ژکو و الکسیس سانچز به رم بستگی دارد

رم برای معاوضه ژکو و سانچز اگر 3 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند این معامله می تواند بین دو باشگاه نهایی...

معاوضه الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی اینتر و ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم ممکن است در آخرین روز های نقل و انتقالات ژانویه انجام شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، امروز عصر در میلانو، تیاگو پینتو، مدیر رم با پیرو آسیلیو همتای خود در اینتر ملاقات کرد تا در مورد معاوضه ادین ژکو و الکسیس سانچز گفتگو کنند. رم در این جلسه به پیشنهاد قرضی خود به اینتر رسمیت داده اما برای نهایی شدن این معاوضه به صورت قرضی یک مشکل وجود دارد که باید حل شود. این مشکل مربوط به تفاوت 3 میلیون یورویی در دستمزد ناخالص دو بازیکن برای دو باشگاه است؛ رقمی که اینتر نمی تواند و نمی خواهد آن را برای 6 ماه آینده بپردازد.

بنابراین پیدا شدن یک راه حل برای انجام این معاوضه به رم بستگی دارد؛ راه حلی که می تواند پرداخت 3 میلیون یورو از سوی رم به اینتر باشد تا این مشکل پوشش داده شود. فردا مجددا دو باشگاه جلسه ای برگزار می کنند تا برای رسیدن به توافق تلاش کنند. اگر توافق از نظر اقتصادی پیدا شود، آنگاه آنتونیو کونته نظر نهایی را خواهد داد اما بعید به نظر می رسد او مشکلی داشته باشد زیرا از زمان حضورش در چلسی به کار کردن با ژکو علاقه داشت.

گفتنی است از آنجا که اینتر از لیگ دیگری سانچز را جذب کرد، اکنون از قانون مالیاتی کشور ایتالیا استفاده می کند و برای او مالیات کمتری می پردازد. با وجود نزدیک بودن دستمزد خالص ژکو در رم (7.5 میلیون) و سانچز در اینتر (7 میلیون)، دستمزد ناخالص مهاجم شیلیایی به دلیل استفاده اینتر از قوانین مالیاتی کشور ایتالیا به اندازه قابل توجهی کمتر است (3 میلیون یورو).

همچنین بخوانید: آغاز مذاکرات رم و اینتر برای معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی