مراکز نیکوکاری لرستان 16 میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند


مراکز نیکوکاری لرستان 16 میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال 16 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

"جاسم محمدی فارسانی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور خدمات و حمایت هرچه بیشتر از مددجویان استان برخی از خدمات از جمله خدمات حمایتی و مددکاری به مراکز نیکوکاری واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا توسط ۶۳ مرکز نیکوکاری شهر خرم آباد جمع آوری شده است اظهار داشت:تلاش می شود با تعامل و مشارکت مراکز نیکوکاری خدمات مناسبی به خانوارهای نیازمند ارایه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین گفت: امسال ۹۴ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی سه هزارو ۳۰ نفر به مددجویان تحت پوشش استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۱۸۰ شغل با اعطای بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در استان ایجاد شد اظهار داشت: بیشترین میزان پرداختی های صندوق ولایت امداد در سطح استان با سه هزار و ۸۶۸ درخواست در قالب وام کارگشایی بوده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: همچنین در راستای ودیعه مسکن حمایتی مددجویان کمیته امداد استان از طریق صندوق ولایت امداد ۲۹۹ مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان از محل اعتبار بنیاد مستضعفان پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۳۵۹ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبار بنیاد علوی در اختیار مددجویان کمیته امداد لرستان قرار گرفته است.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حادثه رانندگی در بروجرد سه کشته و چهار مجروح برجای گذاشت