ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ حضور ثابت حسینی و نیمکت نشینی مظاهری


ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ حضور ثابت حسینی و نیمکت نشینی مظاهری

محمود فکری تصمیم گرفته است برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، امروز در مسجدسلیمان به مصاف استقلال خواهد رفت. با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و مرادمند و بازگشت سیداحمد موسوی، انتظار می رود فکری تیمش را با چند تغییر روانه میدان کند.


فکری برای درون دروازه تیمش دست به تغییر زده و با وجود عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدارهایی که درون دروازه آبی پوشان قرار گرفته، او امروز روی نیمکت تیمش خواهد نشست و سیدحسین حسینی سنگربان شماره یک آبی ها در مسجدسلیمان خواهد بود.


با توجه به غیبت محمدحسین مرادمند در این بازی، از بین عارف غلامی و سیاوش یزدانی، یک نفر زوج محمد دانشگر را در مرکز خط دفاعی آبی پوشان تشکیل می دهد. با توجه به نوع بازی نفتی ها و احتمال سبک بازی هوایی در این دیدار، شانس حضور سیاوش یزدانی در ترکیب استقلال به نظر بیشتر می رسد.


سیداحمد موسوی پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش، در دسترس محمود فکری است. او امروز در پست دفاع راست بازی می کند و محمد نادری نیز امیدوار است در دفاع چپ به آن درخشش مدنظر هواداران تیمش برسد و اصطلاحا موتور او در استقلال روشن شود.


همچون دیدارهای گذشته، مسعود ریگی در خط میانی آبی پوشان حضور خواهد داشت. مهدی مهدی پور دیگر هافبک استقلالی هاست که امروز در کنار این بازیکن انجام وظیفه خواهد کرد. آرش رضاوند نیز امروز با مظر محمود فکری در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت. وریا غفوری هم پس از چند بازی، مجددا یک خط جلوتر می آید و در پست هافبک راست بازی می کند.


مصدومیت شیخ دیاباته و غیبت او در این بازی، باعث شده است که فکری با تنها مهاجمین دردسترسش به میدان برود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی دو بازیکنی هستند که امروز در پیکان خط حمله آبی پوشان به میدان خواهند رفت.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی محمد دانشگر سیاوش یزدانی سیداحمد موسوی محمد نادری مسعود ریگی مهدی مهدی پور آرش رضاوند وریا غفوری مهدی قایدی ارسلان مطهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری