آیین نکوداشت سودابه شمس


ستاد برگزاری ششمین سال نوای موسیقی ایران در دومین نوبت از برنامه های سومین روز برگزاری این رویداد از مقام هنری سودابه شمس مدرس و خواننده موسیقی کشورمان قدردانی می کند. ارائه پیشینه فرهنگی سودابه شمس به روایت ساحل کریمی، سخنرانی نسرین ناصحی از بانوان هنرمند موسیقی، سخنرانی کریم قربانی نوازنده ویولنسل و مدرس موسیقی از جمله بخش هایی است که طی این...

ستاد برگزاری ششمین سال نوای موسیقی ایران در دومین نوبت از برنامه های سومین روز برگزاری این رویداد از مقام هنری سودابه شمس مدرس و خواننده موسیقی کشورمان قدردانی می کند.
ارائه پیشینه فرهنگی سودابه شمس به روایت ساحل کریمی، سخنرانی نسرین ناصحی از بانوان هنرمند موسیقی، سخنرانی کریم قربانی نوازنده ویولنسل و مدرس موسیقی از جمله بخش هایی است که طی این سانس در قالب فیلم و کلیپ پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
نمایش کلیپ موسیقی فیلم «اخراجی ها» به آهنگسازی فریدون شهبازیان، سخنرانی فرهاد هراتی مدرس و رهبر گروه کُر «نامیرا»، سخنرانی شهرام رکوعی آهنگساز و مدرس موسیقی هم بخش بعدی مراسم را تشکیل می دهند. این در حالی است که اهدای تندیس و لوح ششمین سال نوای موسیقی ایران به سودابه شمس توسط رازمیک اوهانیان و نسرین ناصحی هم ادامه دهنده این مراسم نکوداشت خواهد بود.
سخنرانی کیاناکیارس، بیتا بهشتیان، ناصر رحیمی، حمیدرضا شعبانی و محمد مهدی گورنگی در تجلیل از مقام هنری سودابه شمس و نمایش کلیپ موسیقی فیلم «ساعت شلوغی» به آهنگسازی محمد مهدی گورنگی پایان بخش آیین مجازی نکوداشت سودابه شمس است.
اثری از:
سال نوای موسیقی ایران
علی جعفری پویان
کاور ویدیو:
آیین نکوداشت سودابه شمس
کارگردان:
علیرضا صفرنژاد
ششمین سال نوای موسیقی ایران - 6

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی