ملت ایران با پیشرفت‌های علمی شعار ما می‌توانیم را به اثبات رساند


ملت ایران با پیشرفت‌های علمی شعار ما می‌توانیم را به اثبات رساند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشمان استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم و سازندگی را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز جمعه 10 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: خداوند نعمت‌های ظاهری و باطنی خود را در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا از آن استفاده کنیم و اولیای الهی، عدالت، قرآن و قدرت تشخیص حق و باطل از نعمت‌های بزرگ الهی هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سعادت بشر در رعایت دستورات خداوند است و از مظاهر تقوا شناخت درست نعمت های الهی و بهره برداری درست و به موقع از آنها است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: قرآن نقشه خداوند متعال برای انسان سازی و سعادت است و فرصت مناجات با خداوند نیز یکی دیگر از نعمت‌های الهی است که باید قدر آن را دانست.

مشرفی با اشاره به نزدیک بودن میلاد حضرت زهرا(س)، به جایگاه زن و مادر اشاره کرد و ادامه داد: در دوران جاهلیت قبل از اسلام، هیچ ارزش و جایگاهی برای زن قائل نبودند و امروز در جاهلیت مدرن نیز زن ابزاری برای اهداف شوم و پلید مستکبران و کسب ثروت و امیال نفسانی است.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه اسلام جایگاه رفیع و ارزشمند انسان سازی را برای زنان قائل شد، بیان کرد: باید به ابعاد وجودی زن بیشتر توجه شود و مقام معظم رهبری می فرماید: «فریفتگان غافل، خانه‌داری زن را تحقیر می‌کنند؛ در حالی‌که خانه‌داری یعنی تربیت انسان، و تولید والاترین محصول و متاع عالم وجود یعنی بشر».

وی با تاکید بر تبیین عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جوانان، افزود: وظیفه تک تک آحاد ملت ایران اسلامی دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

مشرفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشمان استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم و سازندگی را به اثبات رساندند.

وی به جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌های استکبار بر علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز با صدور انقلاب اسلامی، فریاد عدالت خواهی مرزهای آسیا را در نوردیده و در کف خیابان‌های پاریس و لندن و نیویورک سر داده می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از برگ‌های زرین و افتخار آمیز است در حالی که پرونده دشمنان از هرگونه برگ ارزشی خالی، اما سرشار از برگ‌های سیاه است.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

63 وقف جدید در خراسان‌جنوبی به ثبت رسید