رشد 20 درصدی قیمت ارز دیجیتال با توئیت ایلان ماسک


رشد 20 درصدی قیمت ارز دیجیتال با توئیت ایلان ماسک

تغییر یک کلمه در بیو حساب توئیتر ثروتمندترین فرد جهان، قیمت بیت کوین را تا 37 هزار دلار رساند.

رشد 20 درصدی قیمت ارز دیجیتال با توئیت ایلان ماسکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه بیت کوین شاهد یک جهش ناگهانی دو رقمی به بالاترین سطح ۱۰ روزه اخیر بود.

بر اساس داده‌ها، ارز رمزنگاری شده در حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح به وقت جهانی ارزش بیت کوین نزدیک به ۳۲هزار دلار پیشنهاد دریافت کرد و به ۳۷ هزار دلار و ۵۰ سنت رسید، که بالاترین سطح ارزش گذاری از ۱۹ ژانویه تاکنون است. این افزایش ۱۵.۷ درصدی در کمتر از ۱۵ دقیقه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره بیت کوین/ از قیمت تا قوانین خرید و فروش

در حالی که به سختی می‌توان دلیل دقیق این حرکت صعودی را مشخص کرد، اما پس از آنکه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، کلمه bitcoin را به قسمت بیو حساب توئیتر خود اضافه کرد، قیمت‌ها افزایش یافت. در حالی که جامعه بیت کوین (BTC، + ۱۹.۸۱ ٪) جامعه مشتاقانه است که ماسک به عنوان یک طرفدار ظاهر شود، او ظاهراً هدفش از اینکار تحریک کسانی است که در این بازار هستند، چون اغلب این افراد مشتاقانه منتظر این بودند که ثروتمندترین مرد جهان از این ارز دیجیتال حمایت کند.

رشد 20 درصدی قیمت ارز دیجیتال با توئیت ایلان ماسک

اینکه آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت یا خیر قطعی نیست. شرکت تحلیلی بلاکچین با تقسیم ۱۰ معامله اصلی ورودی بیت کوین در یک ساعت بر کل ورودی ارز محاسبه شده در اوایل جمعه که باعث شد ارزش بیت کوین به بالاترین سطح هشت ماهه خود برسد، هشدار داد که احتمال افت قیمت وجود دارد. آخرین افزایش قیمت شکسته شدن روند صعودی دامنه تجاری اخیر ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار است. به همین ترتیب، خرید‌های بیشتر براساس نمودار دیده می‌شوند. در حال حاضر قیمت بیت نزدیک به ۳۶۱۰۰ دلار است.

رشد 20 درصدی قیمت ارز دیجیتال با توئیت ایلان ماسک

" با نگاه به گذشته ، این امر اجتناب ناپذیر بود"

شایان ذکر است، ایلان ماسک پس از ثبت نظرش درباره این ارز دیجیتال زیر توئیت مایکل سایلور، مدیرعامل شرکت نرم افزاری MicroStrategy در ماه گذشته، در بازار بیت کوین خبر ساز شد و باز هم با این تغییر بیو همه توجهات را در این بازار به خود جلب کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی