سنگ تمام باشگاه معروف اروپایی برای مرحوم مهرداد میناوند


سنگ تمام باشگاه معروف اروپایی برای مرحوم مهرداد میناوند

درگذشت مهرداد میناوند احساسات همگان را برانگیخته است. از داخل کشور گرفته تا خارج از این مرزهای خاکی ، همگی در غم از دست دادن پیشکسوت فوتبال ایران شوکه هستند. حالا این بار نوبت به باشگاه شارلوا رسید تا غم و اندوه خود را برای این اتفاق تلخ نشان دهد. میناوند در برهه ای کوتاه در این تیم بلژیکی توپ زده بود. نوشته سنگ تمام باشگاه معروف اروپایی برای...

سنگ تمام باشگاه معروف اروپایی برای مرحوم مهرداد میناوند

باشگاه شارلوا : خانواده بزرگ شارلوا به خاطر از دست دادن یکی از اعضای خود ناراحت است
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰
سنگ تمام باشگاه معروف اروپایی برای مرحوم مهرداد میناوند

درگذشت مهرداد میناوند احساسات همگان را برانگیخته است. از داخل کشور گرفته تا خارج از این مرزهای خاکی ، همگی در غم از دست دادن پیشکسوت فوتبال ایران شوکه هستند. حالا این بار نوبت به باشگاه شارلوا رسید تا غم و اندوه خود را برای این اتفاق تلخ نشان دهد. میناوند در برهه ای کوتاه در این تیم بلژیکی توپ زده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۲۳به گزارش پارس فوتبال، باشگاه شارلوا پس از درگذشت مهرداد میناوند برای بازیکن سابق خود و پیشکسوت فوتبال ایران پیام تسلیت فرستاد.

مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که سابقه حضور در شارلوا را در کارنامه داشت، به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

متن پیام تسلیت باشگاه شارلوا به این شرح است.

فرقی نمی‌کند که او ۲ بازی برای تیم ما انجام داده باشد یا ۱۰۰ بازی؛ خانواده بزرگ شارلوا به خاطر از دست دادن یکی از اعضای خود ناراحت است. در تاریخ ۲۷ ژانویه که همه‌گیری وحشتناک ویروس کرونا بر سلامتی و زندگی ما تأثیر گذاشته است، مهرداد میناوند خیلی زود از این دنیا رفت. او در فصل ۰۲-۲۰۰۱ در شارلوای تحت هدایت اِنزو چیفو بازی می‌کرد.
اگرچه مهرداد فرصت زیادی نداشت تا ویژگی‌های خود را نه به عنوان یک مدافع بلکه به عنوان یک وینگر و هافبک در زمین «مامبورگ» (استادیوم سابق شارلوا) نشان دهد، اما او به خاطر مهربانی و صمیمی بودن در خاطرات ما به یادگار مانده است. تمام اعضای باشگاه شارلوا عمیقا به خانواده مهرداد تسلیت می‌گویند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان - شهرداری گرگان 19 اردیبهشت 1403